دستیاران قلعه‌نویی چشم‌انتظار واریز دستمزد

خبری از حقوق معوقه کادر فنی تیم ملی نیست

تیم ملی فوتبال ایران در حالی مرحله پیش مقدماتی جام جهانی را با صدرنشینی به پایان برد و به عنوان یکی از تیم‌های سرگروه راهی مرحله بعد شد که فدراسیون فوتبال نتوانسته از لحاظ مالی اعضای کادر فنی و حتی بازیکنان را راضی کند.
پیش از بازی با ازبکستان امیرقلعه‌نویی اشاره‌ای به وضع نامطلوب پرواز تیم ملی در سفر به هنگ‌کنگ داشت که آن اظهارات به نوعی نشان‌دهنده نارضایتی او و همکارانش از امکاناتی است که دراختیار تیم ملی قرار می‌گیرد.
در آن سفر برای بازیکنان تیم ملی صندلی‌های ویژه اختصاص داده شده بود و برای اعضای کادر فنی صندلی‌های معمولی که این موضوع ناراحتی برخی اعضای کادر را به دنبال داشت.
هر چند که بازیکنان نیز از وضعیت موجود ابراز گله کرده‌اند اما کادر فنی تیم ملی اوضاعی به مراتب نامناسب‌تر دارد و علاوه بر مشکلاتی که در سفر به هنگ‌کنگ رخ داد و به نوعی فدراسیون فوتبال به شکل تبعیض‌آمیز میان بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی برخورد کرد تا به اصطلاح در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند اما در نحوه پرداختی به کادر فنی تیم ملی نیز مشکلاتی به وجود آمده که ناراحتی و دلخوری برخی اعضای کادر فنی را به همراه داشته است.
براساس خبرهایی که از فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد، حقوق برخی اعضای کادرفنی تیم ملی ماه‌ها است عقب افتاده که این موضوع ممکن است منجر به جدایی کادر فنی شده یا برخی را به سمت فعالیت در باشگاه سوق دهد. موضوعی که البته مطلوب کادرفنی تیم ملی نیست و آنها ترجیح می‌دهند در تیم ملی به فعالیت ادامه دهند تا اینکه ناچار باشند به دلیل مشکلات مالی راه دیگری را در پیش بگیرند.
به هر حال باید توجه داشت که اگر سرمربی تیم ملی خارجی بود، هرگز چنین برخوردی از جانب فدراسیون فوتبال نمی‌شد اما چون کادر فنی تیم ملی ایرانی است و به نوعی خیال مسئولان در فدراسیون فوتبال راحت است، چندان به وضعیت اعضای کادر رسیدگی نمی‌شود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی