نه قایدی نه صیادمنش

خبری از ستاره‌های آبی نیست

با پایان فصل بیست و سوم لیگ برتر دوباره تنور نقل و انتقالات داغ شده، همین موضوع هم باعث شده است تا در روزهای قبل ‌شائبه‌هایی درباره بازگشت دوباره باشو و همچنین آمدن اللهیار صیادمنش به جمع آبی پوشان مطرح شود. صیادمنش از پدیده‌های سال‌های قبل فوتبال ایران است که با درخشش‌اش خیلی زود خود را از فوتبال ایران جدا کرد و به اروپا رساند. اما شرایط او در هال سیتی آنطور که باید پیش می‌رفت، نرفت و مصدومیت‌های پی در پی‌اش به تدریج او را از ترکیب هال سیتی دور کرد.
آمار نه چندان خوب صیادمنش باعث شد تا او در نقل و انتقالات زمستانی وداعی زودهنگام با انگلیس داشته باشد و این بار به بلژیک کوچ کند. لژیونر تیم ملی که حالا با تیم اوئسترلو قرارداد دارد، مورد توجه نکونام قرار گرفته است تا او را از اروپا به تهران بکشاند.
همین موضوع هم باعث شده است تا در روزهای اخیر که در اردوی تیم ملی حضور داشته است اطرافیان نکونام با پدر این بازیکن تماس گرفته و پیشنهاد حضور در استقلال را با او مطرح کنند. از آنجایی که هنوز دو فصل از قرارداد این بازیکن با تیم بلژیکی باقی مانده است و همچنان علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران ندارد، او با یک پاسخ منفی استقلالی‌ها را ناامید کرد تا پرونده حضورش در جمع آبی‌ها منتفی شود.
علاوه بر صیادمنش، قایدی هم دیگر گزینه استقلالی‌ها در روزهای قبل بود که با توجه به ممنوع‌الخروجی‌اش در روزهای اخیر به نظر می‌رسد جذب او را هم باید دیگر پروژه شکست خورده استقلال نامید. مهدی قایدی که فصل موفقی در لیگ امارات داشت، در 25 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفت و 12 گل و 6 پاس گل از خود به یادگار گذاشت. او حالا با درخشش در فصل قبل پیشنهادات قابل توجهی از تیم‌های غیر ایرانی نیز دارد و با توجه به ممنوع‌الخروجی‌اش به خاطر پرونده شخصی به نظر می‌رسد نکونام باید قید او را هم بزند.
جستجو
آرشیو تاریخی