مظلومی: در زمان طلایی برای استقلال به سر می‌بریم

حالا نکونام سرمربی باتجربه‌تری است

شهاب رستگار
خبرنگار
 پرویز مظلومی، سرمربی سابق استقلال از به راه افتادن شایعات اخیر پیرامون آینده کاری سرمربی آبی‌ها بشدت شگفت‌زده است. مظلومی که خود سال‌ها حضور در چنین جایگاهی را تجربه کرده و با زیر و بم کار به خوبی آشناست، درباره وضعیت نکونام و شایعات اخیر می‌گوید: «من اصلاً نمی‌دانم این شایعات درباره جواد نکونام از کجا آمده است. نکونام فصل گذشته عملکرد خوبی با استقلال برجای گذاشت؛ فصلی که من خودم در جریان بودم چه مشکلاتی داشت و تیم نسبت به رقبا کمتر بازیکن گرفته بود. ۳ تیم دیگر نسبت به استقلال بیشتر یارگیری کرده بودند و دست نکونام خالی بود.»
پیشکسوت باشگاه استقلال بر این باور است که مصدومیت‌ها بشدت در عملکرد استقلال تأثیر منفی گذاشته است: «مشکل دیگری که امسال وجود داشت مصدومیت‌ها بود و متأسفانه بازیکنانی مثل کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور آسیب‌دیدگی سنگینی داشتند و همچنین در مقطعی از فصل آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند و یکسری از بازیکنان نتوانستند تیم را همراهی کنند و همین باعث شد تا در این مقطع دست سرمربی خالی‌تر شود اما به نظرم در کل نکونام عملکرد خوبی داشت. در نهایت هم در پایان فصل با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم و به نظرم عملکرد استقلال و نکونام در فصل گذشته خیلی 
خوب بود.»
بی‌ثباتی‌ها موضوع مهمی است که سرمربی استقلال عمیقاً به آن انتقاد دارد. مظلومی که خود بابت این ماجرا لطمه‌های بسیاری دیده، حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «از شنیدن یکسری شایعات تعجب می‌کنم در حالی که استقلال نیاز به ثبات دارد. دوره‌ای که من خودم سرمربی بودم هم این شایعات آزاردهنده بود. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که استقلال در سال‌های گذشته داشته، عدم‌ثبات بوده و شاهد این بودیم که بعضی تیم‌ها باثباتی که داشتند، ثمره‌اش را دیدند و نتیجه گرفتند ولی متأسفانه ما این ثبات را نداشتیم. الان هم اصلاً نباید تغییرات و بحث‌های اینچنینی باشد چرا که در نقل و انتقالات هستیم و سرمربی خوبی هم در اختیار داریم. به نظرم بهتر است نکونام به کارش ادامه دهد مخصوصاً الان که مربی باتجربه‌تری برای استقلال شده است.»  مظلومی حرف‌های خود را با این جملات به پایان می‌برد: «الان زمان مهمی برای جذب بازیکن است و نباید درگیر حواشی باشیم. تمرکز همه باید روی جذب بازیکن و بستن یک تیم قدرتمند برای فصل جدید باشد و امیدوارم این حاشیه‌ها خیلی زود تمام شود. خوب است که تیم در آرامش باشد؛ مخصوصاً الان که تایم طلایی برای فصل آینده است.»

جستجو
آرشیو تاریخی