مرادمند: اولویت همیشگی من استقلال است

محمدحسین مرادمند با بیان یک جمله خیال هواداران تیمش را بابت تداوم حضور در استقلال آسوده کرده است.
 در حالی که استقلالی‌ها نگران تمدید قرارداد مرادمند بودند، او اولویت خود را باشگاه محبوبش می‌داند و به گفته خودش در صورت تمایل باشگاه، این فصل هم در رکاب استقلال بازی خواهد کرد.
او بعد از نایب قهرمانی فصل قبل استقلال گفت: «شرایط می‌توانست جور دیگری پیش برود و در پایان شاهد یک اتفاق خوب باشیم اما بعضی اوقات شرایط دست ما نیست.
 به شخصه شرمنده تک تک هواداران شدم که تا روز پایانی لیگ بزرگ‌ترین حامی ما بودند اما  به هردلیلی نتوانستیم اتفاقی که در شأن‌ آنهاست را رقم بزنیم.»
 مرادمند همچنان اولویت خود را استقلال دانست: «قراردادم با استقلال روی کاغذ است.
 این را صادقانه می‌گویم که این قرارداد قلبی است و ان‌شاءالله مشکلی نیست و اولویت همیشگی من این تیم خواهد بود. مسلماً وقتی این پیراهن مقدس و دوست‌داشتنی را در اختیار داری، به چیز دیگری فکر نمی‌کنی.مطمئناً هر بازیکنی دوست دارد شأن خود را در قرارداد حفظ کند.
 من هیچ وقت مشکلی با این موضوع نداشتم و علی‌رغم مطالباتی که داشتم و دارم، هیچ وقت بحث آن را به میان نیاوردم.از تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌اند هم سپاسگزارم اما مسلماً آنها هم می‌دانند که اولویت من استقلال است و اگر مرا بخواهند و در برنامه تیم باشم، مثل همیشه به آن افتخار می‌کنم و مثل یک سرباز برای خوشحالی و سربلندی هواداران عزیزمان خواهم جنگید.
 اگر هم من را نخواهند که همیشه هوادار این تیم خواهم بود و هیچ چیزی نمی‌تواند بین ما فاصله بیندازد.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی