خبر

بلینگام و امباپه در سوپرجام بازی می‌کنند
بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید مانند امباپه و بلینگام به دلیل همراهی با تیم‌های ملی کشورشان در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هنوز در حال سپری کردن تعطیلات هستند و به تمرینات پیش فصل این تیم اضافه نشده‌اند. بازیکنان رئال به همراه اعضای کادر فنی در حال حاضر برای تور پیش فصل در کشور امریکا حضور دارند و چند بازی دوستانه را هم برگزار کرده‌اند که با شکست آنها برابر میلان و بارسلونا همراه بوده است.
با این حال، رئال قرار است بزودی بار دیگر به اسپانیا برگردد و خودش را برای اولین بازی فصل جدید که فینال رقابت‌های سوپر جام اروپا برابر آتالانتا است آماده کند. هواداران رئال مادرید با توجه به نتایج کسب شده توسط این تیم در تور امریکا نگران وضعیت آنها در بازی برابر آتالانتا که می‌تواند اولین جام فصل را برایشان به ارمغان بیاورد بودند اما آنچلوتی پس از پایان بازی شب گذشته تأیید کرد که دو ستاره مهم تیمش می‌تواند در این بازی آنها را همراهی کنند. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در این باره به خبرنگاران گفت: «امباپه قطعاً می‌تواند در دیدار سوپر جام اروپا در ترکیب اصلی به میدان برود. جود بلینگام هم شرایط مشابهی دارد. هر دوی آنها کاملاً آماده هستند.»


پریرا:  جدایی از یونایتد بهترین تصمیم بود
آندریاس پریرا برزیلی از ترک منچستریونایتد و پیوستن به فولام به عنوان بهترین تصمیم همه فوتبال و زندگی‌اش یاد کرد. این بازیکن برزیلی درباره خداحافظی‌اش از اولدترافورد در سال 2022 گفت: «فکر می‌کنم این بهترین تصمیمی بود که در زندگی‌ام گرفتم و اکنون در فولام هم فوتبال و هم شرایط زندگی بهتری دارم. من از فوتبالم بیشتر لذت می‌برم. به تیم ملی برزیل برگشتم و همه چیز خوب پیش می‌رود. به همین دلیل جدایی از یونایتد بهترین تصمیم ممکن بود.»
پریرا سه سال در آکادمی منچستریونایتد بود ولی هرگز به مهره‌ای ثابت برای تیم اصلی تبدیل نشد. او در سال 2022 با انتقالی قطعی راهی فولام شد.
این بازیکن برزیلی در ادامه گفت: «البته از بازی برای یونایتد بسیار لذت بردم زیرا باشگاه فوق‌العاده‌ای است. اما از جدایی هرگز پشیمان نیستم. هر بازیکن بعد از جدایی می‌خواهد نشان دهد که در حق او کم لطفی شده و شایسته دقایق بیشتری بود. مورد من هم مستثنی نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی