جانشین آزمون از اوکراین آمد

اولین اوکراینی در تاریخ رم

باشگاه آاس رم به آرتم دووبیک، مهاجم تیم ملی اوکراین خوشامد گفت. آرتم پیراهن شماره 11 را بر تن خواهد کرد و اولین اوکراینی در تاریخ رم است.
 باشگاه آاس رم در وبسایت خود تأیید کرد آرتم دووبیک، مهاجم 27 ساله پیشین ژیرونا را با عقد قراردادی که مدت زمان آن هنوز اعلام نشده، به‌خدمت گرفته است. این انتقال، مبلغ 5/ 30 میلیون یورو برای جالوروسی هزینه داشته که کمتر از رقم پیشنهادی اتلتیکو مادرید و رقم فسخ قرارداد او با ژیرونا بوده است.
 آرتم دووبیک در فصل 24-2023 با زدن 24 گل، آقای گل لالیگا شد و این نخستین بار در تاریخ آاس رم است که یک آقای گل بلافاصله پس از پایان فصل، به جمع آنها ملحق می‌شود. جزئیات قرارداد به گفته فابریتزیو رومانو حکایت از دستمزد 3 میلیون یورویی او در پایتخت ایتالیا دارد.
 دووبیک همچنین در یورو 2020 و یورو 2024 در تیم ملی اوکراین حضور داشت. آرتم با گل تعیین‌کننده‌ در 29 ژوئن 2021 در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ مقابل سوئد، کشورش را به مرحله یک‌چهارم نهایی بزرگترین رقابت بین‌المللی اروپا رساند؛ آنچه دومین گل دیرهنگام تاریخ یورو بعد از گل شنتورک برای ترکیه در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2008 (121 دقیقه و یک ثانیه) مقابل کرواسی
بود.
جستجو
آرشیو تاریخی