مارسکا: به بازیکنان گفتم باید یاد بگیرید

شکست سنگین چلسی مقابل منچسترسیتی هشداری برای انزو مارسکا بود که تیمش در هفته اول لیگ برتر هم باید با مدافع عنوان قهرمانی روبه‌رو شود. این اولین آزمون سرمربی جدید چلسی مقابل یک تیم لیگ برتری بود و تیمش قبل از 2 گل نیمه دوم، 4 بر صفر از حریف عقب افتاد. این دومین شکست چلسی در تور امریکایی بعد از شکست 4 بر یک مقابل سلتیک بود.
مربی ایتالیایی درباره نمایش تیمش مقابل سیتی گفت: «بازی خیلی عجیبی رقم خورد. برای بازی نقشه داشتیم و فکر می‌کنیم طرح ما در دفاع و حمله خوب پیش رفت. در نیمه اول، به جز5 دقیقه نخست که 2 گل خوردیم، تیم نمایش خوبی داشت. بازی عجیبی شکل گرفت چون ما برای بازی نقشه داشتیم و بعد از دریافت 2 گل شرایط بازی تغییر کرد. درباره نیمه اول چه می‌توانم بگویم؟ وقتی توپ داشتیم تیم خوب نشان داد و فرصت‌هایی خلق کردیم. توانستیم بازیکنان مناسب و فضاهای درست را پیدا کنیم.»
مارسکا اضافه کرد: «باید یاد بگیریم وقتی یک گل می‌خوریم، نباید 2 دقیقه بعد گل دیگری دریافت کنیم. به بازیکنان گفتم؛ باید یاد بگیریم. وقتی گل می‌خوریم موظفیم قوی‌تر شویم تا گل بعدی را نخوریم. دوست نداریم بازی‌ها را ببازیم اما تمرکز اصلی‌مان این است که نکات مختلف را ببینیم و برای بازی‌های رسمی در شروع فصل آماده شویم.»
جستجو
آرشیو تاریخی