نقل و انتقالات

جانشین دووبیک رسماً مشخص شد
الکساندر سورلوث مهاجم 28 ساله و نروژی ویارئال با عقد قراردادی تا سال 2028 به ارزش کلی 30 میلیون یورو به اتلتیکومادرید پیوست و به این ترتیب او جانشین آرتم دووبیک اوکراینی در این تیم شد.
 
اتلتیکو همچنان پیگیر هافبک چلسی
 اتلتیکومادرید برای جذب کانر گلگر با چلسی به توافق کامل رسیده است. باشگاه اسپانیایی بر این باور است که آنها تمام تلاش خود را برای این انتقال انجام داده‌اند. گلگر بزودی تصمیم می‌گیرد. چلسی خواهان حفظ این بازیکن است اما او نمی‌خواهد در لندن بماند، با این حال اتلتیکو هم به این بازیکن اولتیماتوم داده که تکلیف وضعیت خود را خیلی زود روشن کند.
 
اوسیمن به دنبال جدایی از ناپولی
 ویکتور اوسیمن نمی‌خواهد به صورت قرضی از ناپولی جدا شود، اما خواهان انتقال دائمی است. او نمی‌خواهد سال بعد به ایتالیا بازگردد. ناپولی این بازیکن را به عنوان بخشی از مذاکرات روملو لوکاکو به چلسی پیشنهاد کرد. در حال حاضر مقدار درخواست مالی اوسیمن، فراتر از توان چلسی است.
 
اسلوت، نونیز را دلگرم کرد
 آرنه اسلوت در طول کوپاامریکا به داروین نونیز اطمینان داد که این بازیکن همچنان می‌تواند نقش قابل‌توجهی در سیستم جدید لیورپول ایفا کند. مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول امیدوار است که در فصل جدید با مربی هلندی روزهای خوبی را سپری کند.
جستجو
آرشیو تاریخی