پیام گواردیولا به مارسکا: نقشه بازی انزو را دوست دارم

پپ گواردیولا بعد از برد 2-4 منچسترسیتی مقابل چلسی، دلیل غیبت ادرسون را مصدومیت و درد عنوان کرد. دروازه‌بان اول سیتی در تمرین روز قبل از بازی هم غایب بود، ولی آنها امیدوارند که به بازی هفته آینده مقابل منچستریونایتد در جام کامیونیتی شیلد برسد. در هفته‌های گذشته شایعه رفتن این دروازه‌بان برزیلی به لیگ عربستان هم مطرح شده است و هنوز مشخص نیست او فصل آینده در سیتی بماند.
سیتی در حالی مقابل چلسی به برتری رسید که تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش را در اختیار نداشت. گواردیولا درباره وضعیت تیمش پیش از شروع مسابقات رسمی گفت: «هنوز 70 درصد تیم با ما تمرین نکرده‌اند، ولی ما 9 سال با هم بودیم و همدیگر را کاملاً می‌شناسیم. ما هنوز در بهترین شرایط آمادگی نیستیم، ولی ذهنیت بازیکنان، اشتیاق برای کمک به تیم و استقامت در لحظات سخت کمک می‌کند که ماه اول فصل را پشت‌سر بگذاریم. همین که این اردو را برگزار کردیم و همه سالم هستند، اتفاق خوبی است.»
سرمربی سیتی از انزو مارسکا، سرمربی چلسی و دستیار سابقش هم دفاع کرد. بازیکنان چلسی در بازیسازی پاس‌های اشتباهی دادند که به گل‌های سیتی ختم شد، ولی گواردیولا معتقد است که این اشتباهات در تقابل دو تیم در هفته اول لیگ برتر تکرار نخواهد شد: «این صحنه‌ها به خاطر کیفیت چمن بود. در استمفوردبریج تکرار نخواهد شد. اجازه بدهید به شما بگویم که من متوجه نقشه بازی انزو شدم و آن را دوست دارم. من این را فقط به خاطر اینکه مارسکا دوست من است، نمی‌گویم.»
جستجو
آرشیو تاریخی