نقل و انتقالات

پایان خریدهای لیگ برتری سپاهان
باشگاه سپاهان که پیش از این با مذاکرات مستمر و فعالیت زیاد در نقل‌وانتقالات توانسته بود مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور، صالح حردانی، محمدامین حزباوی، وحدت هنانوف و حسین گودرزی، مدافع چپ آینده‌دار شمس‌آذر قزوین نیز که مدت‌ها مورد توجه سپاهان قرار داشت و پیش‌تر هم در لیست خرید استقلال بود، پس از مذاکرات طولانی‌مدت، به جمع شاگردان ژوزه مورایس اضافه شد تا هفت خرید لیگ برتری سپاهان تکمیل شود.
 

تراکتور به پورحمیدی: قرضی برو
حسین پورحمیدی که فصل گذشته دستکش طلایی لیگ برتر را به دست آورد، حالا باتوجه به استخدام علیرضا بیرانوند، تصمیم خود را برای جدایی اعلام کرده است اما باشگاه تراکتور باوجود حضور بیرانوند، تمایلی ندارد که پورحمیدی را به صورت قطعی بفروشد. این دروازه‌بان که دو سال دیگر تحت قرارداد تراکتور است حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد هم از سوی تراکتور مواجه شده است. مدیران تراکتور اعلام کردند که اگر او قصد دارد یک‌ساله قرضی برود، باید یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند تا خللی در آینده او با باشگاه تبریزی به وجود نیاید.
 

 مدافع سابق سپاهان در ذوب‌آهن
داود رجبی مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمد. این بازیکن فصل گذشته عملکرد خوبی در فجر سپاسی شیراز داشت و بعد از مذاکره با باشگاه ذوب‌آهن، در نهایت قراردادی به مدت دو فصل با گاندوها امضا کرد. داود رجبی در زمان مربیگری محرم نویدکیا، عضو تیم فوتبال سپاهان بود.
 

بازگشت کلانتری به نساجی
ایوب کلانتری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال هوادار درحال حاضر در تمرینات تیم نساجی حضور دارد. این بازیکن فصل گذشته از نساجی راهی هوادار شد، ولی در این تیم با مصدومیت شدید از ناحیه زانو مواجه و ناچار به جراحی شد. کلانتری درحال حاضر در تمرینات نساجی حضور دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قراردادش را با سرخپوشان قائمشهری امضا خواهد کرد. مدیران نساجی درصدد جذب یک مهاجم خارجی هستند که احتمالاً در اردوی ترکیه به این تیم اضافه خواهد شد، در ضمن نساجی با سیامک نعمتی مدافع فصل گذشته تراکتور هم درحال مذاکره است.

جستجو
آرشیو تاریخی