کاپیتان تیم ملی در اروپا می‌ماند

گزینه‌های جهانبخش از قاره سبز

 علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، برخلاف شایعات مطرح شده در رسانه‌های هلندی، هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. قرارداد جهانبخش با فاینورد در پایان ماه ژوئن به آخر رسید و او پس از سه فصل حضور در این تیم، در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. پیش از این برخی رسانه‌های هلندی مدعی شده بودند که جهانبخش با برایان پریسک، سرمربی جدید فاینورد برای تمدید قراردادش مذاکره کرده است، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد.
 جهانبخش که چند روز پیش به منظور تصمیم‌گیری درباره آینده حرفه‌ای خود به هلند بازگشته است، در حال حاضر زیر نظر مربی اختصاصی تمرین می‌کند تا آمادگی جسمانی خود را حفظ کند. این بازیکن 30 ساله که سابقه بازی در تیم‌های برایتون و AZ آلکمار را نیز در کارنامه دارد، در سه فصل اخیر در 106 بازی برای فاینورد به میدان رفته و 17 گل و 16 پاس گل داشته است. جهانبخش که با پیراهن تیم ملی ایران 84 بازی ملی و 17 گل زده دارد، در فصل 18-2017 با 21 گل زده، عنوان بهترین گلزن لیگ اردیویژه هلند را با تیم AZ آلکمار به دست آورد.
 جهانبخش از چند باشگاه ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی پیشنهاداتی دارد و باید دید در نهایت کدام تیم را برای ادامه دوران حرفه‌ای خود انتخاب خواهد کرد. در این خصوص شنیده می‌شود که جهانبخش کماکان در حال بررسی پیشنهادات است و هدف او این است تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی