رضایت اینزاگی از طارمی

این پسر همیشه گل می‌زند

 پس از گذشت چندروز از پیوستن مهدی طارمی به اینتر و حضور مستمر او در تمرینات، تعریف و تمجیدها از ستاره ایرانی ادامه دارد.  او با دو گلی که در بازی دوستانه برابر لوگانو به ثمر رساند، حسابی دل هواداران و کادرفنی نراتزوری را برده و اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال است. روزنامه گاتزتا دلواسپورت در شماره دیروز خود، گزارش زیبایی از حضور طارمی در اینتر منتشر کرده است.
 جایی که سیمونه اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی که همیشه گل می‌زند، خوشحال است و حالا به آینده امیدوارتر شده تا بتواند موفقیت‌هایش را با نراتزوری تکرار کند. در بخشی از این گزارش آمده است: «مردی با لباس ورزشی که دست راستش را مانند سایه‌بان روی پیشانی گذاشته، به‌تازگی شاهد گلزنی مهاجم جدیدش در تمرین بوده و از این موضوع خوشحال است.
 آفتاب نیمه‌ جولای شدیداً می‌تابد و نور چشمانش را می‌زند، اما او همچنان در جای خود ثابت مانده و به سال پیش‌رو فکر می‌کند و با لبخندی بر لب با خود می‌گوید: «این پسر همیشه گل می‌زند...».
 این پسر مهدی طارمی است، تک‌تیرانداز منطقه. مرد با لباس ورزشی، سیمونه اینزاگی است که از هوش و ذکاوت مهاجم بوشهری، شهری با خانه‌های سفید در حاشیه خلیج فارس، تحت تأثیر قرار گرفته است. جاذبه اصلی این روزهای ابتدایی اردو در آپیانو جنتیله، دو گلی است که طارمی در اولین بازی مقابل لوگانو به ثمر رساند که تنها نوکی از یک کوه یخ بزرگ است.»
جستجو
آرشیو تاریخی