مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خبر داد

بازی آبی و قرمز در تختی به شرط پرداخت 30 میلیارد

محمد محمدی سدهی
خبرنگار

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص محل برگزاری مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس به «ایران ورزشی» می‌گوید: «همچنان اولویت اصلی سازمان لیگ آماده‌سازی ورزشگاه آزادی است چرا که از هر حیث استانداردهای لازم را دارد و یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشورمان است. در حال حاضر ورزشگاه آزادی در دست تعمیر است و مسئولان می‌خواهند خیلی اصولی این ورزشگاه را بازسازی کنند.»
او در خصوص تصمیمات جدید مسئولان لیگ برای برگزاری بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی توضیح داد: «روز شنبه جلسه‌ای برگزار شد و در این جلسه تصمیم بر این شد تا بازی‌های مهم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مابقی بازی‌های خانگی دو تیم در تختی برگزار شود. البته در حال حاضر ورزشگاه تختی فرایند آماده‌سازی خود را طی می‌کند.»
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان می‌کند: «در این جلسه مقرر شد تا تیم‌های استقلال و پرسپولیس سهم خود را برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی بدهند. تا به اینجا 70 میلیارد تومان برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی هزینه شده و گیت‌های ورودی، تجهیز رختکن‌ها، نور و... باقی مانده است که باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اعتبارات آماده‌سازی این موارد را پرداخت کنند که البته رقم چندانی نیست.»
جوادی در پاسخ به این سؤال که دو تیم باید چقدر پرداخت کنند، می‌گوید: «ورزشگاه تختی حدود 30 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد تا کاملاً آماده شود که سهم هر یک از این دو تیم 15 میلیارد تومان است. مدیریت ورزشگاه تختی بر عهده ماست و برای تجهیز این ورزشگاه هیچ اعتباری نداشتیم با وجود این توانستیم بخشی از اعتبارات را تأمین کنیم که البته این کار بسیار سختی بود.»
او در خصوص مسائل دیگری همچون تردد هواداران به ورزشگاه و مبلغ اجاره آن توسط تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیان می‌کند: «ورزشگاه تختی از نظر دسترسی مشکل خاصی ندارد و هواداران می‌توانند به راحتی به ورزشگاه بیایند و تیم‌های خود را تشویق کنند. مبلغ اجاره این ورزشگاه هم فعلاً مشخص نشده و باید کارشناسان در این خصوص نظر بدهند.»

جستجو
آرشیو تاریخی