خبر

ویزای گاریدو صادر شد، مجوزش نه
با پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس ویزای سرمربی اسپانیایی این تیم برای حضور در ایران صادر شد.
بعد از امضای قرارداد خوان کارلوس گاریدو با باشگاه پرسپولیس، مسئولان این باشگاه پیگیر صدور ویزا و مجوز فعالیت او در ایران بودند که  دیروز خبر رسید ویزای این مربی برای حضور در ایران صادر شده است. ویزای گاریدو در حالی صادر شده که تا روز گذشته مجوز کار او در ایران از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش صادر نشده بود.
البته روز گذشته محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد عدم صدور مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو، گفت: با کلیات این موضوع موافقت شده و تنها یکسری مسائل اداری باقیمانده که آن هم انجام خواهد شد. به نظر می رسد با پایان یافتن مراحل بوروکراسی اداری این مجوز نهایتاً در ابتدای هفته آینده صادر شود.


تشریفات انتقال سهام پرسپولیس انجام می شود
بعد از انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها درباره اینکه سه بانک از بانک‌های خریدار سهام شرکت پرسپولیس مدارک خود را به سازمان خصوصی‌سازی نداده‌اند این سازمان جوابیه‌ای برای خبرگزاری مورد اشاره فرستاد.در این جوابیه آمده است: «در ارتباط بـا واگذاری 85 درصـد سـهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شـهر، تجـارت، ملـت، صـادرات، رفـاه کـارگران و اقتصاد نوین، با توجه به ترکیب خریداران، واگذاری و تشریفات اداری و نقل و انتقال، روند طبیعـی خـود را طـی می‌نمایـد لـذا صرف‌نظر از مغایرت جزئیات خبر منتشره با وقایع مربوط به واگذاری مزبور، ضـمن تأکید بر همکاران محترم آن خبرگزاری در خصوص پیگیـری موضـوعات و انتشـار اخبـار مربوط به خصوصی‌سازی از مبادی رسمی از طریق واحد روابط عمومی ایـن سـازمان، پاسخ این سازمان به گزارش مزبور، منتشر گردد.» این اتفاق در حالی رقم خورده که نام خریداران باشگاه استقلال که همزمان با پرسپولیس به هلدینگ خلیج‌فارس و پتروشیمی‌های زیر مجموعه آن واگذار شد، در تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه در تابلوی فرابورس به ثبت رسید اما برای پرسپولیس با گذشت حدود 70 روز هنوز این اتفاق نیفتاده است.


پیشنهاد جدید گئورگی از اندونزی
طبیعی بود که بعد از درخشش در یورو 2024 و بخصوص دو بازی آخر گرجی‌ها مقابل پرتغال و اسپانیا که گولسیانی در ترکیب اصلی حضور داشت او با پیشنهادهایی مواجه شود اما از یک سو طبیعی بود بازیکنی که 33 سالگی را رد کرده پیشنهاد چشمگیر اروپایی نداشته باشد. با این وجود بعد از خبر پیشنهاد قهرمان سوپرلیگ هند حالا یک تیم از لیگ اندونزی هم برای جذب گولسیانی پا پیش گذاشته است. مدیران باشگاه «پرسیب باندونگ» دنبال پر کردن ضعف‌های خطوط دفاعی خود هستند و با توجه به عملکرد خوب گولسیانی در پرسپولیس و تیم ملی گرجستان می‌خواهند این بازیکن ۳۳ ساله را جذب کنند. پرسیب باندونگ فصل گذشته نایب قهرمان لیگ اندونزی شد. این پیشنهادها در حالی رونمایی می‌شود که گولسیانی در آخرین مصاحبه‌اش تأکید کرده اولویتش برای فصل آینده ماندن در پرسپولیس است.


تکلیف نعمتی اوایل هفته آینده مشخص می‌شود
علی نعمتی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که طلب شش میلیاردی از پرسپولیس دارد تا این لحظه مطالباتش را دریافت نکرده است. نعمتی صحبت جدیدی هم با پرسپولیس نداشته و با وجود پیشنهاد از سوی سه تیم لیگ برتری، پاسخی به آنها نداده است. در این بین گفته می‌شود اوایل هفته آینده شرایط این بازیکن با پرسپولیس مشخص خواهد شد و باشگاه با مدافع خودش به شکل جدی وارد مذاکره می‌شود تا تکلیف این بازیکن را مشخص کند.


تماس با بشار رسن تکذیب شد
از وقتی بشار رسن از پرسپولیس جدا شده و به قطر رفته  در هر پنجره نقل و انتقالاتی صحبت از بازگشت او مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد این هم یکی از خواسته‌های گروهی از هواداران است که با مطرح شدن در فضای مجازی تبدیل به خبر و بعضاً مطالبه هواداری می‌شود! واقعیت اینکه مدیران پرسپولیس تاکنون خرید جدیدی نداشته‌اند و تنها با مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری تمدید قرارداد کرده‌اند. در روزهای اخیر و در فضای مجازی عنوان شده بود که پرسپولیسی‌ها خواهان جذب بشار رسن هافبک عراقی سابق خود شده‌اند که این موضوع صحت ندارد. هیچ فردی از سمت باشگاه پرسپولیس با رسن یا نماینده او دیدار و مذاکره نداشته و این هافبک عراقی به پرسپولیس باز نخواهد گشت. لازم به ذکر است که در نقل و انتقالات نیم فصل سال گذشته نیز اسم این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس شنیده می‌شد که همان موقع هم تکذیب شد. پرسپولیس با سروش رفیعی برای این پست به توافق رسیده و قرارداد او پس از بازگشت به ایران تمدید خواهد شد .رفیعی در حال حاضر با خانواده در کانادا بسر می‌برد و با اینکه قرار بود سومین تمدیدی پرسپولیس باشد اما ظاهراً سفر او باعث شده تا این اتفاق با تأخیر مواجه شود.

جستجو
آرشیو تاریخی