فسخ، زیر سایه درخواست‌های جدید

بیرانوند برای قرارداد جدید پول بیشتر می‌خواهد

ماجرای علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس همچنان یک موضوع پر از گره و مبهم به نظر می‌رسد و اصلاً معلوم نیست چه سرنوشتی خواهد داشت.
با اینکه بحث تعیین‌تکلیف پرونده فسخ او با کمیته تعیین‌وضعیت است و قرار شده روز بیستم تیرماه جلسه‌ای در این باره تشکیل شود اما در روزهای اخیر صحبت از پشیمانی بیرو هم مطرح بوده است.
با این وجود درباره ارتباط بیرانوند و پرسپولیس شایعات زیادی به گوش می‌رسد و اصلاً معلوم نیست واقعاً آشتی‌ای در کار باشد یا پرونده حقوقی و پیچیده شود. شنیده شده بیرانوند به باشگاه پرسپولیس گفته در قبال قراردادی ۴۰ میلیارد تومانی حاضر به بازگشت است اما پرسپولیسی‌ها در پاسخ گفته‌اند که بیرو تنها در صورتی می‌تواند برگردد که دقیقاً براساس همان قرارداد قبلی‌اش دوباره عقد قرارداد کند.
بیرانوند پارسال وقتی قراردادش را یکطرفه فسخ کرد، برای بازگشت قراردادی دو ساله به امضا رساند که بر اساس آن برای امسال (فصل دوم قرارداد) ۲۰ درصد به پایه قرارداد پارسالش اضافه می‌شد. این یعنی قرارداد ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیونی او به حدود ۱۹ میلیارد تومان در این فصل می‌رسید و باشگاه پرسپولیس برای بازگشت بیرانوند راضی به عقد قراردادی به این ارزش است.در عین حال بیرانوند می‌داند که اگر بحث تصمیم‌گیری کمیته تعیین وضعیت با شکایت باشگاه پرسپولیس پیش برود با طولانی شدن پروسه تأیید یا عدم تأیید وجاهت این فسخ، شاید خودش به لحاظ فوتبالی ضرر کند که این مسأله هم می‌تواند در تصمیم او تعیین‌کننده باشد.
با این حال با توجه به صحبت‌های یکی از نزدیکان بیرانوند به نظر می‌رسد مسأله اصلی همان پول و مبلغ بیشتر برای قرارداد جدید است و در این صورت احتمال مصالحه وجود دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی