یک مدیربرنامه مانع انتقال آزادی به پرسپولیس

در روز‌هایی که شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با گزینه‌های مختلف برای پست مهاجم است، نام‌های زیادی پیرامون خط حمله سرخ‌پوشان به گوش می‌رسد و حتی این تیم در سایه مشغول مذاکره با چند گزینه مد نظر است.
تقریباً از مدت‌ها پیش مشخص بود با قیمت‌هایی که جواد آقایی‌پور به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌دهد، جذب او کار سرخابی‌های تهران نیست و یا باید به سراغ تیم‌های عربی برود و یا سراغ تیم‌های صنعتی شهرستانی که در نهایت هم مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از امضای قرارداد آقایی‌پور با یک تیم صنعتی متمول خبر داد.
در چنین شرایطی باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه‌های دیگر برای خط حمله رفته است؛ یکی از گزینه‌های جدی این باشگاه در حال حاضر علی علیپور است که پیشنهادی 40 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده و همین موضوع باعث توقف مذاکرات درویش با مدیربرنامه این بازیکن شده است.
گزینه دوم پرسپولیس هم محمدرضا آزادی است که گفته می‌شد با یک باشگاه نه چندان مطرح و معتبر اماراتی به توافقات ابتدایی هم دست پیدا کرده اما به جهت علاقه به سرخ‌پوش شدن، باب مذاکره با مدیران این تیم را باز گذاشته است.
البته یک منبع آگاه به ایران ورزشی اطلاع داد، از آنجایی که مدیربرنامه علی علیپور و آزادی یک فرد مشترک است، گویا این مدیربرنامه به آزادی اعلام کرده که می‌خواهد علیپور را به پرسپولیس ببرد و او را مجبور کرده تا با تیم اماراتی مذاکره کند!

جستجو
آرشیو تاریخی