رفیعی: اسپانیا حریف آلمان نمی شود

شخصاً دوست دارم بیرانوند بماند

ناصر قراگزلو
خبرنگار


امیررضا رفیعی که فصل قبل در چند بازی به همراه پرسپولیس در لیگ به میدان رفت و چهار کلین‌شیت داشت در صورت جدایی بیرانوند برای فصل آینده هم شرایط حساس‌تری خواهد داشت. به بهانه یورو و شرایط پرسپولیس مصاحبه‌ای با رفیعی داشتیم.

 در بین دروازه‌بان‌های یورو عملکرد کدام دروازه‌بان را بیشتر می‌پسندی؟
من از بچگی نویر را دوست دارم و از شخصیت دروازه‌بان تیم ملی آلمان و سبک دروازه بانی‌اش خیلی خوشم می‌آید و او را به نوعی الگوی خودم می‌دانم.
 تیم مورد علاقه‌ات در یورو چه تیمی است؟
من طرفدار تیم ملی آلمان هستم و معتقدم این تیم قهرمان خواهد شد.
 یعنی آلمان از سد اسپانیا گذر خواهد کرد؟
 اسپانیا تیم خوبی است اما حریف آلمان نخواهد داشت. اطمینان دارم که آلمان از سد اسپانیا عبور خواهد کرد و در نهایت هم به فینال رسیده و قهرمان خواهد شد.
  از شرایط خودت بگو. در تعطیلات چه می‌کنی؟
مربی اختصاصی دارم و خودم هم جدا از تمرینات دروازه‌بانی خاصی که دارم وزنه می‌زنم تا شرایط بدنم حفظ شود.
 در خصوص بیرانوند که درباره جدایی‌اش خیلی صحبت می‌شود چه نظری داری؟
هر کسی بماند باید همه توانش را بگذارد تا تیم برنده شود اما جدا از این مورد من شخصاً دوست دارم بیرانوند بماند چون با ایشان رابطه خیلی خوبی دارم و خیلی در مسائل دروازه‌بانی به من کمک کرده است.
 در رابطه با درخشش همبازی‌ات در یورو چه نظری داری؟
از بازی‌های خوب گولسیانی خیلی خوشحال شدم و از تماشای بازی‌های گرجستان با گئورگی لذت بردم. او در خط دفاعی تیم ملی گرجستان واقعاً خیلی خوب بازی کرد.
 در مورد حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا و شانس موفقیتش با توجه جدایی بعضی از بازیکنان و نگرانی‌هایی که وجود دارد چه صحبتی داری؟
به هر حال امیدوارم بهترین اتفاق‌ها برای تیم بیفتد.
 اما موضوع تقویت تیم فعلاً با مشکل مواجه شده و چند بازیکن خواهان جدایی شده‌اند؟
من دوست دارم تیم تقویت شود و بهترین شرایط را پیدا کند تا در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم اما واقعاً نمی‌توانم در خصوص بازیکن دیگری حرفی بزنم چون هر کسی راه خودش را می‌رود و درباره خودش تصمیم می‌گیرد.
 گاهی اخبار ناامیدکننده‌ای در خصوص پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شنیده می‌شود؟
من به بعضی از مسائلی که در فضای مجازی وجود دارد توجهی ندارم اما شرایط تیم‌مان را خوب می‌دانم ضمن اینکه روحیه‌ای در پرسپولیس وجود دارد که تا لحظه آخر می‌جنگیم و خیلی امیدواریم.

جستجو
آرشیو تاریخی