مصاحبه و خبر

سپاهان بی‌خیال رامین نمی‌شود
پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های جام حذفی، رامین رضاییان مدافع زردپوشان از هواداران سپاهان خداحافظی و اعلام کرد که بازی برابر مس‌رفسنجان آخرین حضور او با پیراهن سپاهان در زمین بازی بود. پس از آن، رضاییان برای گذراندن تعطیلات راهی یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس شد و هم اکنون نیز در آن کشور
حضور دارد.
در این بین رضاییان از تیم فوتبال الوصل امارات نیز پیشنهاد همکاری دریافت کرد و طبق اعلام رسانه‌های عربی، چند باری هم با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست اما هنوز قراردادی با آنها به امضا نرسانده است. طبق اعلام باشگاه سپاهان، رضاییان با زردپوشان قرارداد دارد و نمی‌تواند به صورت یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند.
در همین حال مدیران این باشگاه منتظر بازگشت رضاییان از خارج از کشور هستند تا با او جلسه‌ای را برگزار و به جمع‌بندی نهایی برسند. احتمال جدایی و ماندن رضاییان در سپاهان وجود دارد و هنوز چیزی ۱۰۰ درصد قطعی نشده است.


میرزازاد با سپاهان تمدید کرد
نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با حضور در دفتر باشگاه، قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد. این دروازه‌بان قرارداد خود را با سپاهان به مدت دو فصل تمدید کرد تا همچنان سنگربان طلایی‌پوشان باشد.

مال خوب بیخ ریش صاحبش
نساجی خریدار ندارد
حدود دو هفته پیش بود که مدیران باشگاه نساجی مازندران از تصمیم قطعی رضا حدادیان، مالک این باشگاه، برای فروش امتیاز صحبت و اعلام کردند در این خصوص کوتاه نخواهند آمد.
در این خصوص باشگاه نساجی مازندران به طور رسمی اطلاعیه فروش امتیاز را نیز منتشر کرد و تا 15 تیرماه به متقاضیان خرید امتیاز نساجی فرصت داد تا درخواست‌های خود را به نشانی دفتر باشگاه
ارسال کنند.
حالا در فاصله دو روز مانده تا مهلت ارائه شده برای ارسال تقاضای خرید باشگاه نساجی، هنوز هیچ خریداری برای این باشگاه پیدا نشده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار باشگاه نساجی است.
در روزهای گذشته مقامات استانی مازندران و شهری قائمشهر تلاش‌های زیادی برای راضی کردن رضا حدادیان مالک باشگاه به ادامه تیم‌داری انجام دادند اما او همچنان بر تصمیم خود برای فروش امتیاز باشگاه باقی مانده است.
مالک نساجی دو روز پیش با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال تصمیم قطعی خود برای فروش امتیاز این باشگاه را اعلام کرد. این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد تا روز شنبه هم متقاضی‌ای برای خرید امتیاز نساجی پیدا شود.


مارکو: از ایران پیشنهاد سرمربیگری دارم
مارکو اورلیو داکونیا، مربی برزیلی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره وضعیت همکاری خود با این تیم می‌گوید: «مدیرعامل باشگاه سه هفته پیش با من تماس گرفت. او گفت سه گزینه برای سرمربیگری تیم دارد و من در صدر این لیست قرار دارم. بابادی گفت پس از آن با من تماس می‌گیرد که این اتفاق رخ نداد.»
او  مدعی است که پیشنهادهایی برای سرمربیگری از تیم‌های باشگاهی ایرانی دریافت کرده است: «از ایران پیشنهادهای دیگری برای سرمربیگری دریافت کرده‌ام و ارتباطاتی در کشورهای دیگر هم دارم. درباره استقلال خوزستان هنوز تصمیمی نگرفته‌اند و این باشگاه یکی از گزینه‌های من است. اگر در این تیم بمانم، امیدوارم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم وگرنه به باشگاه دیگری می‌روم.»

جستجو
آرشیو تاریخی