حضور محرم در سیرجان منتفی شد

تارتار گزینه اول هدایت گل‌گهر

باشگاه گل‌گهر بعد از حضور سه ساله امیر قلعه‌نویی روی نیمکتش سراغ یک گزینه خارجی و گمنام به نام اوزونیدیس رفت؛ با اینکه این مربی در نهایت توانست گل‌گهر را برای اولین‌بار به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی برساند اما در لیگ برتر نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرد و در نهایت سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی فصل را در رتبه نهم به پایان رساندند. همین موضوع باعث شد تا موجی از انتقادات علیه این مربی یونانی شکل بگیرد و باشگاه گل‌گهر را به فکر تغییر در کادرفنی بیندازد.
ابوذر خواجویی، مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر در خصوص اینکه آیا تکلیف سرمربی گل‌گهر سیرجان در فصل آینده مشخص شده، اظهار کرد: «مارینوس اوزونیدیس گزینه ماست، یک گزینه جدی داخلی داشتیم و روی دیگر گزینه‌های داخلی هم در حال بررسی بودیم. مذاکراتی با محرم نویدکیا شد و او نتیجه را به بعد از مذاکره با مس رفسنجان منتقل کرد، چون به این باشگاه تعهد داشت.»
خواجویی در واکنش به انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی تیم گل‌گهر تصریح کرد: «اینطور نیست که قرارداد تارتار را با گل‌گهر تمام‌شده بدانیم. اخلاقی هم نیست که اسامی گزینه‌های باشگاه را معرفی کنیم. هنوز با هیچ گزینه‌ای به صورت قطعی به توافق نرسیده‌ایم.»
جستجو
آرشیو تاریخی