زلزله مدیریتی در شمس‌آذر

یکی از تیم‌های موفق لیگ بیست و سوم، شمس‌آذر قزوین است که وضعیتش برای فصل آینده هنوز مشخص نشده است. در چند روز اخیر شایعه فروش امتیاز شمس‌آذر به دو تیم خودروساز لیگ یکی هم به گوش می‌رسید اما با توجه به قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر انتقال سهمیه تیم‌ها در درون استان، این موضوع کان‌لم‌یکن شد. به علاوه اینکه خبرگزاری فارس چند روز پیش خبر داد، پس از اعتراف‌های خداداد افشاریان، رئیس سابق کمیته داوران، نام شهاب زندی، مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر هم مطرح شده و او نیز به دادسرای رفسنجان احضار شده است. یکی از مدیران شمس‌آذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایران ورزشی در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای فصل آینده توضیح داد: «با توجه به اتفاقات اخیری که برای آقای زندی رخ داد، احتمالاً ایشان فصل آینده روی صندلی مدیریتی شمس‌آذر حضور نخواهد داشت و چندین مدیر میان رده این تیم هم از همین حالا به فکر جدایی از شمس‌آذر هستند.»
با توجه به اینکه هنوز وضعیت مدیریتی این تیم برای فصل آینده مشخص نیست، احتمالاً شاهد یک زلزله شدید مدیریتی در قزوین خواهیم بود.
با این تفاسیر به احتمال خیلی بالا شمس‌آذری‌ها تصمیم دارند فصل آینده هم در لیگ برتر تیمداری کنند اما با همان سقف بودجه حدود 100 میلیاردی، راهی لیگ برتر خواهند شد. با این حال و با توجه به شرایط کنونی، این تیم از فروش بازیکنان و حتی کادرفنی‌اش استقبال خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی