چپ انزلی‌چی‌ها پر شد

جلالی و نورافکن را ملوانی بدانید

تیم فوتبال ملوان دو بازیکن ملی‌پوش استقلال و سپاهان را برای لیگ بیست و چهارم در اختیار خواهد داشت و هر دو بازیکن با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده‌اند در این تیم توپ خواهند زد.
ابوالفضل جلالی، ستاره گل‌ساز باشگاه استقلال که فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای با پیراهن استقلال داشت، اول تیر ماه 1403 مشمول خدمت سربازی شده است و فصل آینده را در تیم ملوان حضور خواهد داشت. این بازیکن به تازگی قرارداد خود را دو فصل با استقلال تمدید کرده بود و به نظر می‌رسد که پس از اتمام دوران سربازی به این تیم‌ باز خواهد گشت.
امید نورافکن هافبک چپ‌پا و ملی‌پوش تیم سپاهان که در نیم‌فصل دوم به بازیکن کلیدی این تیم تبدیل شده بود هم برای گذراندن خدمت سربازی فصل آینده در تیم ملوان حضور خواهد داشت. ملوان با حضور این دو بازیکن چپ‌پا فصل آینده تیم پرستاره‌تری خواهد بود و ساختار دفاعی قدرتمندی در اختیار خواهد داشت، حضور نورافکن در پست هافبک دفاعی و جلالی در پست دفاع چپ این تیم را در سطح فنی بالاتری قرار خواهد داد.
البته در این بین جدایی پدرام قاضی‌پور مدافع تیم فوتبال ملوان هم قطعی شده است و او فصل آینده در تیم ملوان حضور نخواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی