هادی محمدی:

به خاطر یک بازیکن به تیم ملی دعوت نشدم

هادی محمدی، مدافع سپاهان در خصوص شایعات بسیار در فصل نقل و انتقالات گفت: «در فصل نقل و انتقالات تا دل‌تان بخواهد شایعه وجود دارد. اخبار دروغی می‌شنویم و نمونه بارز بازارگرمی را مشاهده می‌کنیم. به شخصه برخی اوقات از شنیدن این شایعه‌ها عصبی می‌شوم. مثلاً درباره یک بازیکن می‌گویند از چند تیم پیشنهاد دارد، در حالی که در کوچه خودشان هم او را نمی‌خواهند. البته همیشه این شایعه‌ها وجود داشته اما امسال بیشتر شده و اعداد و ارقام شکلی اغراق‌آمیز به خود گرفته است.»
او در خصوص تیم ملی و قانون سقف بودجه بیان کرد: «در یکی از بازی‌های لیگ با یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی درگیری لفظی داشتم و فکر می‌کنم همان موضوع باعث شد به تیم ملی دعوت نشوم. سقف بودجه یک قانون من‌ درآوردی است. قانونی خنده‌دار که معلوم نیست چه کسانی آن را وضع می‌کنند و چرا. مگر می‌شود برای پرطرفدارترین رشته ورزشی در ایران و جهان سقف بگذارند و بگویند از این مبلغ بیشتر هزینه نکنند؟»
او  درباره فصلی که پشت سر گذاشته، می‌گوید: «واقعاً فصل بسیار سختی بود و خیلی خوشحالم که در پایان توانستیم یک جام به هواداران سپاهان هدیه بدهیم. آنها در طول فصل به خوبی از ما حمایت کردند و تمام هدف ما این بود که بعد از قهرمان نشدن در لیگ برتر بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. ما شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ داشتیم، ولی در ادامه اتفاقاتی افتاد که همه در جریان هستند و نیازی نیست در موردش صحبت کنیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی