بابادی: فدراسیون خیلی دیر ایرادات ورزشگاه‌ها را اعلام کرد

یک خارجی روی نیمکت آبی‌های اهواز

محمد محمدی سدهی
خبر‌نگار

 استقلال خوزستان در فصل بیست و سوم یکی از تیم‌هایی بود که با خطر سقوط به دسته یک مواجه شد که البته این اتفاق نیفتاد و این تیم در لیگ برتر باقی ماند. با این شرایط این تیم خوزستانی برای حضور در لیگ پیش رو با برخی مشکلات مواجه است. در روزهای گذشته نشست ستاد آماده‌سازی ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر با حضور مسئولان فدراسیون برگزار شد و در این نشست با تأکید بر اهمیت وضعیت نور ورزشگاه‌ها اعلام شد که ورزشگاه غدیر اهواز به این دلیل نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد.
کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره ایرادات ورزشگاه غدیر و اعلام مسئولان برای عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه به «ایران ورزشی» می‌گوید: «ورزشگاه غدیر اهواز مشکل نور دارد و علاوه بر این چمن ورزشگاه هم مشکلاتی دارد که ما با توجه به اختیاراتی که داریم، در حال رفع این مشکلات هستیم. البته در کنار این مشکلات، خوزستان و اصفهان جزو استان‌هایی بودند که فصل گذشته حضور بانوان را نداشتند و ما امیدواریم که در این فصل بتوانیم پذیرای هواداران زن باشیم و از میزبانی‌مان به نحو احسن استفاده کنیم.»
او صحبت‌های خود را این گونه ادامه می‌دهد: «بحث ایراد ورزشگاه‌ها به فدراسیون مربوط می‌شود، چرا که فدراسیون می‌توانست بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ جلسه‌ای با مدیران عامل لیگ برتری برگزار و در این جلسه اعلام کند که باید ورزشگاه‌ها مشکلات‌شان را برطرف کنند. فدراسیون خیلی دیر برای اعلام ایرادات ورزشگاه‌ها اقدام کرد و حدود یک ماه از پایان مسابقات می‌گذرد و در واقع ما زمان را از دست دادیم. متأسفانه فدراسیون ما دقیقه نودی است و مسائل این‌چنینی را خیلی دیر به اطلاع باشگاه‌ها می‌رساند.»
در این بین پس از جدایی سیروس پورموسوی وضعیت آبی‌های خوزستان روی نیمکت مربیان نامشخص است، بابادی در خصوص این موضوع اعلام داشت که قطعاً سرمربی استقلال خوزستان خارجی خواهد بود و سرمربی جدید آبی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن معرفی خواهد شد. البته از این باشگاه خبر می‌رسد که میودراگ بوژوویچ، سرمربی کهنه‌کار اهل مونته نگرو قرار است جانشین پورموسوی شود. بوژوویچ که سابقه هدایت تیم‌های مختلفی نظیر هایدوک بلگراد، پافوس یونان، دینامو مسکو، آرسنال و روستوف روسیه، ستاره سرخ بلگراد و در آخرین تجربه‌اش، نفتچی باکوی آذربایجان را برعهده داشته، اصلی‌ترین گزینه نیمکت استقلال خوزستان است.

جستجو
آرشیو تاریخی