آقایی‌پور - سپاهان تمام شد

80 میلیارد ناقابل برای یک انتقال

جواد آقایی‌پور، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان که 9 گل برای آبی‌های اهوازی در لیگ بیست‌وسوم به ثمر رسانده بود، با مدیران باشگاه سپاهان اصفهان به توافق نهایی رسیده و به جمع طلایی‌پوشان
پیوسته است.
آقایی‌پور که مورد توجه باشگاه اورنبورگ روسیه هم قرار گرفته، طی روزهای گذشته با مدیران باشگاه‌های استقلال و سپاهان نیز مذاکره کرده بود و گفته شد با وجود تهیه بلیت برای سفر به روسیه، از این سفر منصرف شد.
کیوان بابادی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان ضمن تأیید این خبر می‌گوید: «آقایی‌پور به ما گفت که با سپاهان به توافق رسیده و قراردادش را امضا کرده است. استقلال، پرسپولیس و سپاهان برای جذب این بازیکن پیشقدم شده‌اند و رقم یکسانی برای صدور رضایتنامه به این باشگاه‌ها اعلام کردیم. رفتار باشگاه‌ها در این شرایط نباید برده‌داری باشد و ما اختیار را به بازیکن دادیم. با این حال ابتدا باشگاه خواهان بازیکن باید شرایط باشگاه را مهیا کند.»
نکته حائز اهمیت درباره قرارداد آقایی‌پور این است که برخی شایعات وجود دارد که این بازیکن مبلغ بسیار قابل توجهی از باشگاه خواهان خود دریافت کرده است.
برخی رسانه‌ها صحبت از پرداخت مبلغ 80 میلیارد تومان به این بازیکن کرده‌اند که قطعاً پرداخت چنین مبلغی ازعهده بسیاری از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر
خارج است.

جستجو
آرشیو تاریخی