سیفی: همیشه پیگیر مسائل ورزشکاران بودند

 


 محسن محمدسیفی کاپیتان تیم ملی ووشو که بابت شهادت آیت‌الله رئیسی متأثر شده، حالا امیدوار است که طبق اظهارات مقام معظم رهبری، کشور منفعل نشده و تمامی دستگاه‌ها با قدرت به کار خود ادامه دهند.
او درباره این ضایعه اسفبار گفت: «خبر تلخی بود، آن هم در این برهه که شرایط کشور خاص است. همین چند وقت پیش در مراسم باشکوهی که برای تجلیل از قهرمانان ترتیب داده بودند، در کنار ورزشکاران حضور داشتند. در چنین شرایطی حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند، فقط امیدوارم روحشان شاد و قرین رحمت باشد.»
سیفی اقدامات رئیس‌جمهور را به رغم اینکه تازه در 3 سال اول ریاستش بود، ویژه دانست: «ایشان نگاهشان به ورزش ویژه بود و از طریق وزارت ورزش همیشه در تلاش برای برطرف کردن مسائل ورزشکاران و تمرین آنها در شرایط خاص بودند.
 تازه ایشان در 3 سال اول ریاستشان بودند اما با این حال خدمات زیادی به ورزش و مملکت کردند. اتفاقات ویژه‌تری هم در راه بود که متأسفانه اجل مهلت نداد. حالا شرایط کشور به گونه‌ای است که امیدوارم طبق اظهارات مقام معظم رهبری، کشور تعطیل و منفعل نشده و تمامی دستگاه‌ها با قدرت به کار خود ادامه دهند تا امور اجرایی با شرایط عادی انجام شود.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی