رضازاده: رئیس جمهور پدرانه با ورزش ش می‌کرد

 حسین رضازاده ضمن ابراز ناراحتی از شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی گفت: «متأسفانه تمام مردم ایران از این اتفاق تلخ اندوهگین شدند و جا دارد بنده هم یک‌بار دیگر این سانحه تلخ را خدمت مردم شریف ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض کنم. آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی بودند و در راه خدمت به مردم هم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»
قهرمان سابق کشورمان در خصوص اخلاق شهید رئیسی توضیح داد: «بنده ایشان را پیش از دوران ریاست جمهوری هم می‌شناختم و این سعادت را داشتم که در جلساتی با او همکلام شوم، ایشان رئیس‌جمهور جهادی بود و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت که سر آخر در همین راه جان خودش را فدای مردم کشورش کرد.»
 رضازاده می‌افزاید: «آیت‌الله ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهور اسلامی ایران بودند که سه سال قبل در روز میلاد امام هشتم حکم خدمت به مردم را دریافت کردند و در راه خدمت به مردم مصادف با میلاد امام رضا(ع) به شهادت رسیدند. خوشا به حالشان که در چنین روزی به این مقام رسیدند.»  قهرمان وزنه‌برداری کشورمان درباره رابطه آیت‌الله رئیسی با ورزشکاران تصریح کرد: «ایشان پدرانه با جامعه ورزش رفتار می‌کرد و حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران داشت. بنده اخیراً در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، با رئیس محترم جمهور دیدار کردم و از نزدیک دیدم که در این مراسم به تک‌تک انتقادات ورزشکاران دلسوزانه گوش داده و دستور دادند تا مشکلات آنها برطرف شود. آقای رئیسی در این مراسم مشکلات را یادداشت می‌کردند تا شخصاً پیگیر حل آنها شوند و با دستور ویژه ایشان مسئولین مربوطه مأمور به حل مشکلات ورزشکاران می‌شدند. دیدگاه آیت‌الله رئیسی به ورزشکاران پدرانه و ویژه بود، ایشان معتقد بودند که باید از ورزشکاران ویژه حمایت شود تا آنها بتوانند در میادین جهانی برای ایران اسلامی عزیزمان افتخار کسب کنند.»
جستجو
آرشیو تاریخی