علیرضا دبیر: رئیس‌جمهور به آرزوی خود رسید

رئیس فدراسیون کشتی به شهادت دکتر ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی واکنش نشان داد.
علیرضا دبیر هفته گذشته در دیدار ورزشکاران با رئیس‌جمهور حضور داشت و لوح تقدیر از آقای رئیسی دریافت کرد. دبیر با اشاره به این حادثه تلخ گفت: «کنار آمدن با این حادثه تلخ برای ما بسیار سخت است. من باید شهادت رئیس‌جمهور مردمی و همراهان عزیزی که کنارش بودند را تبریک و تسلیت بگویم. ولی از آنجایی که شناخت قدیمی و عمیقی از ایشان دارم، عرض می‌کنم که در طول زندگی و خدمت‌شان آرزوی رسیدن به شهادت را داشتند و این سانحه تلخ آقای رئیسی را به آرزویشان رساند.»
رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: «هم آقای رئیسی و هم چند نفر از همراهانشان را از نزدیک می‌شناختم و از دوستان خوب من بودند. اینها در طول زندگی‌شان آرزوی شهادت داشتند و در نهایت در راه خدمت به مردم شریف ایران به آن هدف رسیدند. هیچ افتخاری هم بالاتر از این نیست که خادم‌الرضا(ع) باشی و در راه خدمت به مردم به شهادت برسی.» علیرضا دبیر با بیان اینکه آقای رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشتند، ادامه داد: «دکتر رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشتند و در کنار تلاش برای سربلندی و اقتدار کشور، توجه زیادی هم به ورزش داشتند. توجه به قهرمانان ورزش از خصوصیات اخلاقی مهم ایشان بود. هر چند که ایشان دغدغه همه‌ مردم را داشتند و در طول دوران ریاست جمهوری یک لحظه هم از خدمت به مردم ایران و رفع موانع و مشکلات آنها کوتاه نیامدند و در نهایت در راه خدمت به مردم شهید شدند.»
علیرضا دبیر با اشاره به شهادت همراهان رئیس‌جمهور نیز گفت: «همراهان ایشان از جمله امیر عبداللهیان و سیدمهدی موسوی از دوستان نزدیک من بودند. سال‌ها با آنها ارتباط داشتم و خوب می‌دانم که برای سربلندی ایران زحمات زیادی متحمل شدند.»
جستجو
آرشیو تاریخی