رئیسی مرد میدان بود

روح‌الله رستمی
ورزشکار
شهادت دکتر رئیسی و همراهانش برای ایران ضایعه بزرگی است. ایشان درباره ورزش دیدگاهی نزدیک به مقام معظم رهبری داشتند و همیشه شعارشان این بود که ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد. ایشان همیشه در دیدار با ورزشکاران به ما روحیه می‌دادند. خاطرم هست سال گذشته به عنوان نماینده ورزشکاران در دیدار با ایشان صحبت و نکاتی را مطرح کردم. ابتدا فکر کردم شاید هم خیلی خوب نبود که این موارد را در این دیدار مطرح کنم اما بعد متوجه شدم که ایشان متواضعانه تمامی موارد را به وزیر ورزش و جوانان منتقل کردند و خواهان رسیدگی به آن شدند.
یکی از نکاتی که از ایشان در خاطرم ماند، توجه به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بود. آقای رئیس‌جمهور خیلی روی این موضوع که باید پاداش ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی برابر باشد، حساس بودند و در دوره ریاست ایشان کمترین دغدغه را در این مورد داشتیم.
من در زمان انتخابات جزو ورزشکارانی بودم که با افتخار از ایشان حمایت کردم چون به منش و مرام ایشان ایمان داشتم. الان هم به انتخاب و حمایت خودم در زمان انتخابات می‌بالم. اکنون بعد از چند سال آقای رئیسی با شهادت‌شان در راه خدمت به مردم ثابت کردند در وعده‌هایی که به مردم دادند، صادق بودند. در یک کلام ایشان مرد میدان و عمل بودند.

جستجو
آرشیو تاریخی