امیدوارم مسیر حمایت از ورزش تداوم یابد

سهرابیان: شهادت رئیس جمهور باورپذیر نیست

 علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی حالا خاطره‌ای که از رئیس جمهورشهید به یاد دارد، چهره خندان او است. سهرابیان که باور این اتفاق برای او هم سخت است، نقش رئیسی را با انتخاب کیومرث هاشمی در ورزش ایران پررنگ دانست.
او  لحظه به لحظه پیگیر اخبار بالگرد رئیس جمهور بوده است: «از زمانی که خبر سقوط بالگرد رئیس جمهور رسانه‌ای شد، پیگیر اخبار بودم و حتی ۵ صبح هم که از خواب بیدار شدم اولین کاری که کردم چک کردن اخبار بود. دعا می‌کردم که اتفاقی نیفتد اما متأسفانه با این خبر تلخ شوکه شدم.»
 سهرابیان درباره خاطره‌ای که از رئیس جمهور شهید به یاد دارد می‌گوید: «دو هفته پیش که در مراسم تجلیل از قهرمانان با ایشان صحبت کردم برای همه قایقرانان در المپیک پاریس آرزوی موفقیت کردند. به واسطه فیزیک بدنی و قدی بلندی که دارم همیشه به من محبت داشتند و هر وقت من را می‌دیدند می‌گفتند ماشاءالله به این قد و قامت. آیت‌الله رئیسی همیشه خوش‌رو بودند، وقتی یک نفر را با چهره‌ای خندان ببینی، باور اینکه دیگر نیست خیلی سخت می‌شود. حالا فقط از ایشان برایمان یک عکس یادگاری مانده است و یک دنیا حسرت.»
 رئیس فدراسیون قایقرانی نقش آیت‌الله رئیسی در ورزش را با انتخاب هاشمی تأثیرگذار می‌داند: «سال قبل که مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد مشکلی برایشان پیش آمد و زودتر رفتند. هیچ وقت یادم نمی‌رود که ایشان به من گفتند از بچه‌ها عذرخواهی کن که نمی‌توانم با آنها عکس یادگاری بگیرم؛ یعنی به‌خاطر اینکه باید می‌رفتند و به یک کار دیگری از مملکت می‌رسیدند از ما بابت ترک سالن عذر خواهی کردند. همچنین ایشان وزیری را انتخاب کردند که واقعاً در حال تلاش برای ورزش کشور است. امیدوارم راه ایشان ادامه‌دار باشد.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی