بهتاش فریبا: گل‌های ماشاریپوف و بلانکو جهانی بود

مصاحبه

مهدیه دریابیگی؛ خبرنگار

با توجه به اینکه تیم پرسپولیس توانسته حریف خود را شکست دهد و موقتاً برای یکی دو ساعت صدرنشین جدول لیگ برتر شد، تیم استقلال باید با شکست ذوب در ورزشگاه آزادی صدر را از پرسپولیس پس می‌گرفت، البته با توجه به اینکه تیم ذوب در ابتدا یک گل زد و استقلال بازی را بعداً به تساوی کشاند تا ثانیه‌های آخر این دیدار معلوم نبود که استقلال حریف اصفهانی را می‌تواند شکست دهد یا نه، اما گل زیبای بلانکو استقلال را در ثانیه آخر به رستگاری رساند و دوباره استقلال را به صدر برگرداند. در خصوص این بازی جذاب و همچنین چهار هفته حساسی که استقلال پیش رو دارد با بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال همکلام شدیم.

استقلال در بازی با ذوب توانست کامبک بزند و پیروز این بازی حساس بود. در خصوص این دیدار صحبت می‌کنید؟
بازی دو تیم به لحاظ فنی فوق‌العاده بود. هر دو تیم دستشان درد نکند و به ربیعی و نکونام بابت این بازی جذاب تبریک می‌گویم. استقلال در این دیدار خیلی خوب کار کرد یک بازی هجومی، ترکیبی و همچنین زوج‌سازی زیبایی را از استقلال شاهد بودیم و در نهایت هم دو گل زیبا به ثمر رساندند که تماشاگر از هر دو گل جذاب لذت برد. خدا را شکر سه امتیاز بازی به استقلال رسید.

استقلال چهار بازی دیگر پیش رو دارد در خصوص این چهار بازی نیز صحبت می‌کنید؟
استقلال چهار بازی دیگر در پیش دارد که سه بازی این تیم خوشبختانه در تهران است و از این لحاظ به نفع استقلال خواهد بود و می‌توانند به کمک هواداران برنده این بازی‌ها شوند. همانطور که دیدید هواداران صبور استقلال در بازی با ذوب تا ثانیه‌های آخر از این تیم حمایت کردند و نتیجه آن را هم دیدند.

گل‌های ماشاریپوف و بلانکو آن قدر زیبا به ثمر رسید که تعریف و تمجید حتی پرسپولیسی‌ها را به عهده داشت نظرتان در این باره چیست؟
به نظرم هر دوگل ماشاریپوف و بلانکو در سطح جهانی و بسیار زیبا به ثمر رسید. البته این را هم بگویم که گل تیم ذوب هم زیبا بود، اما گل بازیکنان استقلال زیباتر به ثمر رسید.

جستجو
آرشیو تاریخی