طبیعت به فینال لیگ بسکتبال رسید

تیم بسکتبال طبیعت با شکست ۹۰ - ۸۳ ذوب‌آهن به فینال لیگ برتر باشگاه‌های ایران راه یافت تا حریف شهرداری گرگان شود. دیدار چهارم سری نیمه نهایی لیگ دیروز بین تیم‌های طبیعت و ذوب‌آهن در سالن مرحوم محمود مشحون برگزار شد که در کوارتر اول بازی خوب اصغرکاردوست و دوایت باکس توانست برتری ۲۷-۱۹ به نفع ذوب‌آهن حفظ کند.
هر چند جردن استیونس به تنهایی ۱۲ امتیاز برای طبیعت کسب کرد. در وقت دوم بازی اما استیونس کولاک کرد و طبیعت را پیش انداخت ولی آرن داوودی، کاپیتان تیم ذوب‌آهن با حضورش در میدان با یک پرتاب سه امتیازی ۴۵-۴۰ برنده تیمش را به رختکن فرستاد. نیمه دوم را گاندوها عالی شروع کردند و با یک دفاع منسجم راه را برای امتیازآوری طبیعتی‌ها بستند هرچند جردن استیونس امتیازهای خود را آورد ولی اصغرکاردوست بازیکن ذوبی‌ها زیر حلقه برای تیم میهمان به خوبی امتیاز آورد و این کوارتر را ۲۱- ۱۹ بردند.۱۰ دقیقه پایانی با پنج فوله شدن محمد شهریان شروع شد و پنالتی‌هایی که باکس آنها را گل نکرد تا حملات خوب طبیعت نتیجه دهد و
۷۸ - ۷۲ پیش بیفتند.
با این‌حال دفاع داوودی و مظفری کار را برای تیم طبیعت سخت کرد ولی ریباندهای متین جلالیان در دفاع به کمک تیم تهرانی آمد تا شاگردان مهران شاهین‌طبع را به سمت فینالیست شدن بفرستد و در نهایت طبیعت توانست ۹۰- ۸۳ پیروز شود و به فینال برسد. جردن استیونس نیز با کسب ۵۷ امتیاز بهترین بازیکن میدان شد.

جستجو
آرشیو تاریخی