پیغام پیکانی‌ها به سازمان لیگ

با استقلال فقط در ورزشگاه پاس بازی می‌کنیم

گزارش خبری

فائزه زمانی؛ خبرنگار

معادله چند مجهولی میزبانی پیکانی‌ها از استقلال در هفته آخر لیگ برتر همچنان حل نشده است.
استقلال تهران دوشنبه شب در آخرین دقایق بازی مقابل ذوب‌آهن، تساوی تراژیک خود را با بردی دراماتیک عوض کرد تا با یک امتیاز بیشتر، نه تنها صدر را از پرسپولیس پس بگیرد که در فاصله ۴ هفته مانده به پایان لیگ بیست و سوم، شانس اول قهرمانی باشد.
طبق قوانین، پیکان در آخرین هفته لیگ برتر باید در ورزشگاه پاس میزبان استقلال باشد؛ ورزشگاهی که ظرفیت حضور تماشاگران استقلال و برگزاری جشن در صورت قهرمانی احتمالی آبی‌ها را ندارد و در بهترین حالت فقط می‌تواند ۱۵ نفر میهمان از پیکان و ۱۰ نفر میهمان از استقلال را در خود جای بدهد؛ همین مسأله هم باعث شده تا هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم نگرانی‌ها بابت ورزشگاه میزبان این بازی بیشتر شود.
 در حالی که شایعات زیادی مبنی بر انتقال بازی به قزوین، اهواز و یا حتی مشهد به گوش می‌رسد، مسئولان پیکان کوتاه نیامده و اینطور به نظر می‌رسد که با درنظر گرفتن منافع خود فقط و فقط حاضر به میزبانی از استقلال در ورزشگاه خانگی خود هستند.
فصل قبل بود که پیکان مجبور شد خارج از خانه و در قزوین میزبان پرسپولیس باشد، جایی که ۳-۱ باخت و حالا مسئولان پیکان با خاطره تلخی که از آن بازی دارند، تا این لحظه حاضر به میزبانی از شاگردان نکونام در خارج از خانه نشده‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی