نگرانی‌ها بابت انتقال امباپه به مادرید

تنش در رختکن زیاد می‌شود!

 حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید که تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، نهایتاً تا چند ماه آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد، اما شاید حتی همین هفته هم شاهد اعلام این انتقال باشیم. با این حال، این موضوع در سانتیاگو برنابئو حساسیت‌هایی را به وجود آورده است.
 بازیکنان رئال مادرید بارها از احتمال حضور امباپه ابراز رضایت کرده‌اند و از حضور او در رختکن تیم استقبال می‌کنند. با وجود این، نشریه رلوو گزارش می‌دهد که برخی نگرانند هیجان ناشی از این انتقال، درخشش سفیدهای مادریدی در این فصل را تحت‌الشعاع قرار دهد. تیمی که هم‌اکنون قهرمانی لالیگا را تقریباً قطعی کرده و در آستانه‌ حضور در فینال لیگ قهرمانان قرار دارد. بخشی از دلیل محرمانه ماندن جزئیات اعلام رسمی انتقال نیز به همین موضوع باز می‌گردد.
 از سوی دیگر، احتمال رویارویی امباپه و پاری سن ژرمن با رئال مادرید و ستارگانش در فینال لیگ قهرمانان در ومبلی نیز وجود دارد. در چنین سناریویی، به هر ترتیب امباپه در مرکز توجهات قرار خواهد گرفت و حتی ممکن است تنش‌هایی نیز بین بازیکنان به وجود آید. از سوی دیگر حضور امباپه در مادرید و در کانون توجه قرار گرفتن او از همین حالا باعث نگرانی بعضی ستاره‌های تیم شده و این موضوع ممکن است در فصل آینده تشدید شود.
جستجو
آرشیو تاریخی