چینی‌ها نوشاد را دوره کردند

عالمیان: می‌خواهم بالاتر از این جایگاه را ببینم

نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ایران بار دیگر در مسابقات گراند اسمش عربستان باید به مصاف رقیب دیگری از چین برود. او که دو روز قبل دست به کار بزرگی زد و لیانگ چینی را با رنکینگ 4 جهان مغلوب کرد، این بار در مرحله یک‌هشتم نهایی می‌خواهد با شایدونگ، بازیکن 19 ساله چینی که رنکینگ 15 جهان را دارد، رقابت کند.
این ورزشکار پیشتر در گراند اسمش سنگاپور موفق به پیروزی بر هموطن خود فان زندونگ نفر اول جهان شده و سپس از تیمو بول آلمانی شکست خورده بود.
این چینی ۱۹ ساله در مرحله یک‌شانزدهم اسمش عربستان، راوین فیلاس ورزشکار آلمانی ۳۷ ساله دارای رنکینگ ۷۴ را به سختی و با نتیجه بسیار نزدیک 3-2 و گیم پنجم 11-13 از پیش رو برداشته است.
هر چند رقیب سرسختی پیش روی نوشاد شگفتی‌ساز قرار دارد ولی خود او از شرایط خوبش می‌گوید: «اولین‌بار است که به مرحله یک‌هشتم نهایی می‌روم. در شرایط خوبی هستم و روی بازی‌ام تمرکز خواهم کرد و می‌خواهم رنکینگ خودم را حتی بالاتر ببرم.»
کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان همچنین درخصوص شکست لیانگ چینی نفر چهارم جهان بیان می‌کند: «در اواسط بازی متوجه شدم که حریفم عصبی است و با کمی استرس بازی می‌کند. بنابراین مربی‌ام به من گفت که مطمئن شوم به فورهند او سرویس می‌دهم؛ توپ را روی میز نگه دارم و با کنترل بیشتری بازی کنم. من خیلی خوشحالم. لیانگ بازیکن بسیار خوبی است. این اولین باری است که مقابل بازیکنی با این رنکینگ پیروز می‌شوم.»
جستجو
آرشیو تاریخی