مخالفت فدراسیون کشتی با درخواست مازندرانی‌ها

انتخابی در کار نیست

هیأت کشتی مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی خواهان برگزاری انتخابی در سه وزن تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد شده بود اما این درخواست با مخالفت فدراسیون روبه‌رو شد. امید شایگان رئیس هیأت کشتی مازندران با حضور در فدراسیون کشتی با ارائه درخواست مکتوب برای برگزاری انتخابی در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی و اوزان 74 و 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، با علیرضا دبیر حضوری هم گفت‌و‌گو کرد. گفت‌و‌گویی که البته به نتیجه نرسید و علیرضا دبیر با برگزاری انتخابی در این سه وزن مخالفت کرد. رئیس فدراسیون کشتی اعتقاد دارد، براساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و تیم ملی کشتی آزاد، کشتی‌گیران این سه وزن انتخاب شدند و دیگر صلاح نیست انتخابی برگزار شود.
امید شایگان رئیس هیأت کشتی مازندران درباره دیدارش با دبیر و مخالفت رئیس فدراسیون با درخواست او گفت: «درخواستی که ما داشتیم خیلی هم غیرمنطقی نبود و می‌توانست به تیم ملی کمک کند اما علیرضا دبیر مخالفت کرد و برای مخالفت خود هم دلایلی را ارائه کرد که قانع شدم و از نظر من برگزاری انتخابی در این سه وزن منتفی است.»
امید شایگان در پاسخ به اینکه چرا باید انتخابی برگزار شود؟ ادامه داد: «ناصر علیزاده کشتی رودررو را به مهمدی باخت اما الان علیزاده در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و شاید تصمیم‌گیری قطعی برای انتخاب نفر اول این وزن کمی زود بود. در وزن 74 کیلوگرم حسین اباذری به حقش نرسید و در وزن 97 کیلوگرم هم اعتقاد داشتیم که می‌توان یکبار دیگر به گلیج فرصت داد اما توضیحات ما از سوی رئیس فدراسیون مورد قبول قرار نگرفت.»
جستجو
آرشیو تاریخی