نکونام به هواداران متعصب آبی

پشت استقــــلال به شما گرم است

نشست خبری جواد نکونام با رسانه‌ها به پایان رسید و آقای سرمربی در حالی که شور و شعف بسیاری از موفقیت مقابل ذوب و کسب پیروزی داشت، به سمت رختکن تیمش رفت. نکونام خوب می‌دانست که اگر در این بازی امتیاز از دست بدهد، چهار هفته پایانی تا چه اندازه برایش سخت و دشوار خواهد شد. برد دقیقه نودی مقابل ذوب‌آهن اما دوباره او و تیمش را بالای جدول نگه داشت تا استقلال همچنان صدرنشین لیگی باشد که با وجود نزدیک شدن به هفته‌های پایانی روشن نیست چه تیمی در آن قهرمان می‌شود.
به طور قطع سرمربی استقلال شانس و اقبال بالایی برای قهرمانی تیمش در لیگ جاری در ذهن متصور است که با شادمانی خاصی نشست خبری را ترک کرد. نکونام وقتی به همراه همراهانش درحال عبور به سمت رختکن استقلال بود تا ساکش را جمع کند و به اتوبوس حامل بازیکنان ملحق شود، صدای تشویق هوادارانی که دقایق طولانی منتظر بودند تا سرمربی را ببینند، موجب شد نکونام راهش را به سمت آنها کج کرده و سمت استقلالی‌های دو آتشه‌ای برود که با وجود خالی شدن ورزشگاه مانده بودند تا آخرین تشویق‌ها را هم انجام بدهند و بعد از آن از ورزشگاه بروند.
هواداران باقی مانده در ورزشگاه بلند فریاد می‌زدند: «جواد لالیگایی» تشویقی که سبب شد نکونام به سمت آن عده از هواداران برود، برای‌شان دست تکان دهد و مقابل آنها تعظیم کند. نکونام در صحبت‌هایش با هواداران باقی مانده در ورزشگاه این جملات را به زبان آورد: «از همه شما ممنونم. پشت استقلال به شما گرم است.»
استقلال تا پایان لیگ دو بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد. یکی مقابل فولاد خوزستان و دیگری مقابل گل‌گهر سیرجان. نکونام خوب می‌داند که اگر دراین دو بازی نیز هواداران در ورزشگاه باشند، حتی اگر مانند بازی با ذوب کارش گره بخورد، چه شانس بزرگی برای بازگشت خواهد داشت؛ درست مثل دقیقه 90 بازی با تیم محمد ربیعی.

جستجو
آرشیو تاریخی