خبر

ژوائو بلاتکلیف بین 60 و 66
لوکاس ژوائو مهاجم آنگولایی – پرتغالی پرسپولیس، در تهران تمرینات خود را آغاز کرد و به همراه کاروان پرسپولیس برای بازی با الاهلی در لیگ نخبگان آسیا، راهی عربستان شد. پرسپولیس تاکنون ۶۶ بازیکن خارجی داشته است که 6 نفر از آنها بدون بازی، جمع سرخپوشان را ترک کردند. در صورت حضور در میدان او شصتمین بازیکن خارجی است که برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.
رکورددار تعداد بازی در میان خارجی‌ها، بشار رسن با بیش از ۱۰۰ مسابقه است. بعد از بشار، نیلسون دروازه‌بان برزیلی با ۷۷ بازی قرار دارد ولی گولسیانی می‌تواند حد نصاب او را تهدید کند. تاکنون ۳۵ بازیکن خارجی در مجموع ۱۴۷ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده‌اند و ۵۹ بازیکن در مجموع در یک‌هزار و ۱۵۴ مسابقه رسمی به میدان رفته‌اند. خارجی‌های کنونی پرسپولیس هم تاکنون ۹۰ مسابقه انجام داده‌اند و ۲۵ گل به ثمر رسانده‌اند.


احتمال بازگشت اسدبیگی
با وجود شکایت استقلال، باشگاه پرسپولیس بشدت پیگیر قرار گرفتن نام اوستون اورونوف در لیست زیر 25 سال این باشگاه است و آن را حق خود می‌داند. نکته جالب توجه اینکه در صورتی که نام هافبک ازبکستانی پرسپولیس در لیست زیر 25 ساله‌ها قرار گیرد و یک سهمیه تیم خالی شود، آنها سینا اسدبیگی را بار دیگر به تمرینات فراخواهند خواند و از ماجرای خروج نامش می‌گذرند.
این در حالی است که حسین بادامکی اعلام کرد نام اسدبیگی در لیست آسیایی تیم رد نشده و برخی فکر می‌کردند در صورت اضافه شدن یک سهمیه بزرگسال پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن جدید خواهد رفت.


پاداش برای برد اولین دربی فصل
سرخپوشان نونهال روز جمعه در ورزشگاه شهید درفشی‌فر میزبان نخستین مصاف فصل با استقلال در چهارچوب دیدارهای لیگ برتر نونهالان تهران بودند که شاگردان مسعود زارعی این دربی را با پیروزی قاطع سه بر یک به سود خود خاتمه دادند. علی اسکندری، هادی حاتمیان و محمدمهدی ملکی برای پرسپولیس در این مسابقه گل زدند.
پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره و معاون اقتصادی باشگاه، حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه و اردلان آشتیانی، بازیکن سابق سرخپوشان و فرزند مرحوم ابراهیم آشتیانی، تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.
اسپانسر باشگاه پرسپولیس شرکت طبیعت با توجه به پیروزی تیم نونهالان این باشگاه در دربی، پاداش ویژه‌ای را برای اعضای این تیم در نظر گرفت. شرکت طبیعت که از ابتدای همکاری با پرسپولیس نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه داشت، حالا با هماهنگی پیمان حدادی، معاون اقتصادی باشگاه، پاداش ویژه‌ای را برای نونهالان بعد از برد دربی در نظر گرفته است.
گفتنی است برای نخستین بار در طول فعالیت باشگاه با همکاری شرکت طبیعت از اسپانسرها و حامیان اصلی باشگاه که به حوزه توسعه فوتبال رده‌های پایه، توجه خاصی دارد، خط اعتباری مستقلی برای آکادمی و فوتبال پایه تأمین شد.

جستجو
آرشیو تاریخی