خبر

واکنش اینترمیلان به گلزنی طارمی
 تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود با یک گل به پیروزی رسید. تک گل ایران را در دقیقه ۳۴ بازی مهدی طارمی مهاجم ۳۲ ساله باشگاه اینترمیلان به ثمر رساند تا تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۵۲ برساند.
از همین رو باشگاه اینترمیلان با انتشار پستی نسبت به گلزنی مهاجم ایرانی خود واکنش نشان داد. این باشگاه در مورد گل طارمی نوشت: «مهدی طارمی گل پیروزی بخشی برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.»
 
 
برگزاری تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال
تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته از سوی کادر فنی، بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از پیروزی برابر قرقیزستان به دو گروه تقسیم شدند.
 گروه اول از بازیکنانی تشکیل شد که در دیدار برابر قرقیزستان در ترکیب ثابت به میدان رفتند و بر اساس این برنامه صبح دیروز زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین ریکاوری پرداختند.
 گروه دوم هم بازیکنانی بودند که در مقابل قرقیزستان به میدان نرفتند یا به عنوان بازیکنان جانشین برای تیم ملی بازی کردند.
 تیم ملی فوتبال ایران امروز برای انجام دومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به‌صورت مستقیم عازم العین امارات می‌شود.
 
 
 نورافکن:
قرقیزستان خیلی خوب بازی کرد
 امید نورافکن، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از پیروزی مقابل قرقیزستان اظهار داشت: «موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم برد پرگلی داشته باشیم اما نمی‌توان کتمان کرد که تیم قرقیزستان هم خیلی خوب بازی کرد. از امروز باید تمرکزمان روی بازی با امارات باشد و اگر ریکاروی خوبی کنیم می‌توانیم مقابل امارات پیروز شویم.»
 

فدراسیون فوتبال:
رفتار مدیران ورزش خراسان رضوی جای تعجب دارد
 امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، درباره برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: «ابتدا باید از هیأت فوتبال استان اصفهان، مدیران کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن تشکر ویژه داشته باشیم که در یک ماه اخیر به جای نشستن، طعنه زدن و تماشا کردن راه دیگری را انتخاب کردند که آن هم تلاش برای تغییر و همچنین برنامه‌ریزی گسترده جهت میزبانی از تیم ملی این مملکت بود. در این مدت هم در ورزشگاه فولادشهر با یک تلاش دسته‌جمعی و پیگیری شبانه‌روزی اتفاقات خوبی نظیر نصب اسکوربورد HD، گیت‌های بلیت ‌فروشی، شماره‌گذاری صندلی‌ها، تجهیز اتاق VAR، اتاق پزشکی و... رخ داد.»
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارات مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره برگزاری این دیدار در اصفهان تأکید کرد: «وقتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران به طور رسمی درخواست خود را بابت در اختیار گرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد داده‌اند به چه دلیل پاسخی به آنها داده نشد و مذاکره‌ای صورت نگرفت تا این دو باشگاه از این استادیوم برای رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا استفاده کنند؟ این موضوع خیلی جای تعجب دارد. در بحث برگزاری بازی در مشهد رئیس، نایب‌رئیس فدراسیون و حتی سرمربی تیم ملی با مسئولان مختلف تماس گرفتند و پیگیری کردند اما برگزاری مسابقه در ورزشگاه امام رضا(ع) میسر نشد.»
 

اعلام فهرست تیم ملی فوتسال
 پس از انجام ۲ دیدار دوستانه مقابل قزاقستان و ارزیابی آخرین میزان آمادگی جسمی و روحی بازیکنان، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، نام ۱۴ بازیکن را برای حضور در جام جهانی ۲۰2۴ ازبکستان اعلام کرد. باقر محمدی، سعید مؤمنی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، علیرضا رفیعی‌پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولادقباد، سجاد یوسف‌خواه، حسین طیبی، سعید احمدعباسی و بهروز عظیمی بازیکنانی هستند که اسامی آنها به فیفا اعلام شده است. تیم ملی فوتسال ۲۰ شهریور ایران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد. شاگردان وحید شمسایی در دور مقدماتی با تیم‌های فرانسه، گواتمالا و ونزوئلا همگروه هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی