شما با دو دست و دو پا هم به جام جهانی نرفتید

طارمی: فوتبال ایران فقط و فقط حاشیه است

 مهدی طارمی، کاپیتان تیم ملی در نشست خبری گفت: «من نمی‌خواهم خودمان را با کسی مقایسه کنیم ولی سؤالم از شما این است که باشگاه‌های ایران، چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم می‌کنند؟ زمین داریم؟ امکانات سخت‌افزاری داریم؟ چه چیزی دادیم که از آنها پیشرفت می‌خواهیم؟ فوتبال ایران فقط و فقط حاشیه شده است. علاوه بر این ما در یک زمین افتضاح بازی کردیم.»
 او ادامه داد: «کره مساوی کرده و این یعنی که کره بدترین تیم آسیاست؟ ما که یک - هیچ بردیم می‌شویم بدترین تیم؟ با این امکانات افتضاحی که به باشگاه‌ها می‌دهیم؟ در باشگاه‌های ایران چند زمین خوب داریم؟ نداریم دیگر. چه می‌خواهید از تیم ملی؟ این را می‌خواهید که زمانی به قول دوستمان، که می‌رود در شبکه 3 سیما می‌نشیند و می‌گوید با یک دست و یک پا صعود می‌کنیم... خودتان با دو دست و پا نبردید، 4 دوره پشت هم تیم ملی به جام جهانی می‌رود و حالا هم صعود می‌کنیم.»
 طارمی در مورد اینکه بازی کسل‌کننده شده بود، گفت: «اگر چمن خوب نباشد، نمی‌شود بازی کرد؟ ما تاکتیک داریم و می‌خواهیم روی زمین بازی کنیم پس باید زمین خوب باشد. وقتی می‌خواهیم بازی خوب ببینیم باید زمین خوب باشد. اگر نباشد همان تیم‌های اروپایی هم نمی‌توانند بازی کنند. شما یک زمین خوب در ایران پیدا کن تا ما بازی کنیم. مگر در کافا ۵ تا به قرقیزستان نزدیم؟ چه فرقی می‌کند؟»

جستجو
آرشیو تاریخی