عذرخواهی سرمربی تیم ملی از هواداران

قلعه‌نویی: شاید ایراد تیم ملی، قلعه‌نویی باشد

 امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در نشست خبری اظهار داشت: «نیمه اول بخصوص در گردش توپ و ایجاد موقعیت خوب بودیم و به تیرک دروازه هم زدیم اما بابت نیمه دوم باید معذرت خواهی بکنم. باید بهتر بازی می‌کردیم. طبیعی است بازی‌های اول همیشه این گونه باشد. استرالیا مقابل بحرین در کشورش باخت، کره جنوبی با فلسطین جنگ‌زده در سئول مساوی کرد اما ما با اینکه شرایط خاصی داشتیم یک بر صفر برنده شدیم و کلین‌شیت کردیم.»
 او در خصوص نارضایتی هواداران بیان داشت: «معذرت خواهی می‌کنم، تماشاگران ناراضی بودند، اگر جای استرالیا و کره بودیم نمی‌دانم شرایط چگونه می‌شد. توقع من این است که تیم بهتر بازی کند و از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم. با اینکه چهار پنج بازیکن ما در شرایط خودشان نبودند، تیم ما چند موقعیت از دست داد. شرایط زمین در حد ملی نبود. ذوب‌آهن تلاشش را کرد اما فوتبال زمین صاف و مخملی می‌خواهد که بازیکنان بزرگ توانایی‌هایشان را نشان بدهند. چمن باعث شد که کیفیت بازی پایین بیاید.»
 سرمربی تیم ملی با اشاره به این موضوع که همبستگی و حمیت تیم ملی باعث ناراحتی خیلی‌ها شده است، افزود: «از این ناراحتند که شاید این فوتبال به قول امیرحسین صادقی چنین تیم ملی ندیده که همه با هم رفیق هستند. شاید ایرادش من قلعه‌نویی هستم. من هم قبول دارم و خوشحالم اما از مردم معذرت‌خواهی می‌کنم.»

جستجو
آرشیو تاریخی