بلانکو در اردوگاه سرخ؟

کمی دور، کمی نزدیک

روز گذشته برخی از رسانه‌ها از انتقال احتمالی گوستاوو بلانکو به تیم پرسپولیس خبر دادند. گوستاوو بلانکو که به دلیل سقف قرارداد هنوز نتوانسته قراردادش را با استقلال ثبت کند، در ۲ بازی اول برابر ملوان و شمس‌آذر محروم بوده و از وضعیت فعلی خود بشدت ناراضی است.
مدیران استقلال در تلاش هستند تا رضایت او را جلب کنند چرا که در دوره مدیریتی علی خطیر برای حل شدن مشکل سقف بودجه به قرارداد بلانکو متممی اضافه شد که مبلغی حدود 400 هزار دلار از قرارداد سال اول او به سال دومش سرشکن شد تا مشکل سقف بودجه در آن مقطع
حل شود.
این متمم این فصل گریبانگر تیم استقلال شده و هنوز نتوانسته قرارداد جدیدش را با استقلال امضا کند. شنیده‌ها حاکی از آن است بلانکو تاکنون برای کاهش مبلغ قرارداد رضایت نداده و زیر بار امضای قرارداد جدید نرفته است.
از دیروز اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه بلانکو اگر تا آخر هفته تکلیفش مشخص نشود، احتمالاً از استقلال جدا می‌شود و در یک اقدام عجیب راهی تیم رقیب خواهد شد.
از نظر قانونی این شایعه تقریباً غیرممکن است که به واقعیت تبدیل شود چرا که بلانکو با استقلال قرارداد دارد و به خاطر قوانین داخلی نمی‌تواند کارت بازی دریافت کند، همچنین مدیران استقلال اعتقاد دارند که بلانکو در قراردادش بند فسخ ندارد و به نظر نمی‌رسد باشگاه استقلال بخواهد او را به راحتی از دست بدهد مگر اینکه مثل متمم قراردادش این مهاجم آرژانتینی دوباره یک آس رو کند که حتی مدیران فعلی باشگاه استقلال هم از آن بی‌خبر باشند!
در صورت کلی به نظر می‌رسد انتشار این خبر تنها برای تحت فشار گذاشتن مدیران استقلال بوده و انتقال بلانکو به پرسپولیس بسیار بعید به نظر می‌رسد.
جستجو
آرشیو تاریخی