بدون طرح و گزینه برای پر کردن جای خالی فهرست بزرگسال

نقل و انتقالات پرسپولیس تمام شد؟

محمد قراگزلو
روزنامه‌نگار


پرسپولیس فعلاً هیچ نقشه‌ای برای پر کردن جالی خالی در فهرست بزرگسال خود ندارد و شاید در همین نقطه متوقف شود چرا که هم تا چهار روز دیگر مهلت نقل و انتقالات جهانی به پایان خواهد رسید هم خبری از گزینه‌های جدید نیست.
حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه آخر خود اعلام کرد نام اوستون اورونوف در فهرست زیر25 سال این تیم قرار گرفته و با این حساب سرخ‌ها غیر از میلاد سرلک که بزودی به این تیم اضافه خواهد شد دو بازیکن دیگر می‌توانند جذب کنند.
موضوع حضور اورونوف در فهرست زیر 25 سال جزو مسائل مناقشه برانگیزی بود که برخی تیم‌های رقیب به آن اعتراض داشتند اما برخلاف اظهارنظر مدیران پرسپولیس از حضور اورونوف در فهرست زیر25 سال این اتفاق رخ نداد و حالا فقط یک جای خالی در فهرست باقی خواهد ماند.
با در نظر گرفتن این موقعیت پیش آمده و حتی با در نظر گرفتن اینکه بزودی میلاد سرلک به پرسپولیس اضافه خواهد شد، این باشگاه هنوز برای پر کردن جای خالی فهرست بزرگسال خود نقشه مشخصی ندارد.
از یک سو تلاش‌ها برای جذب علی قلی‌زاده تا الان به نتیجه‌ای نرسیده و امکان منتفی شدن این انتقال وجود دارد. از سوی دیگر معاون ورزشی باشگاه می‌گوید مشخص نیست این باشگاه می‌تواند دو بازیکن خارجی دیگر جذب کند یا نه ضمن اینکه این باشگاه ظاهراً هدف نقل و انتقالاتی دیگری هم ندارد. طی روزهای گذشته شنیده می‌شد گاریدو دنبال مهاجمی است که قابلیت بازی در نقش مهاجم سایه و وینگر را هم داشته باشد اما بعد از مطرح شدن یکی دو اسم حالا مدتی است خبری از گزینه‌های تازه و عزم باشگاه برای به خدمت در آوردن بازیکن دیگری نیست.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود تأکید کرده این باشگاه هیچ گزینه خارجی برای اضافه کردن به تیم فعلی ندارد. از سوی دیگر بعد از جذب مدافع چپ، اسکواد پرسپولیس آنقدر پر و پیمان شده که شاید در نیم فصل برخی بازیکنان این تیم قطعی یا قرضی جدا شوند چرا که همین حالا کادر فنی برای انتخاب فهرست بیست نفره کار دشواری در پیش دارد.
گاریدو که هیچ حرفی درباره نقل و انتقالات تیمش نمی‌زند و باشگاه هم موضع و طرح مشخصی برای پر کردن این دو جای خالی ندارد و اصلاً شاید با توجه به ترافیک بازیکن بزرگسال درویش و همکارانش قید جذب دو بازیکن دیگر را بزنند.
واقعیت اینکه بعد از جذب میلاد محمدی فشار هواداران و پیشکسوتان برای جذب بازیکنان جدید بسیار کمتر شده و درویش دیگر در سیبل مخاطبان باشگاهش نیست. از سوی دیگر طبیعی است که جذب بازیکن خارجی دیگر یا لژیونری مثل علی قلی‌زاده هزینه گزافی خواهد داشت و شاید باشگاه پرسپولیس بخواهد این هزینه را برای نقل و انتقالات زمستانی صرف کند.

جستجو
آرشیو تاریخی