خبر

نتایج درخشان پایه‌ها
سرخپوشان تیم‌های پایه در هفته‌ای که گذشت نتایج درخشانی را رقم زدند. پس از آنکه تیم نونهالان، نخستین مصاف این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، نوجوانان مساوی کردند تا نوبت به تیم جوانان و چهارمین بازی این فصل‌شان برسد که در جریان یک بازی تماشایی و تاکتیکی، نارنجی پوشان کوهسار را با نتیجه ۷ بر صفر گلباران کردند. سرخپوشان امید هم این هفته پیروزی دشت کردند تا با صدرنشین هم امتیاز بمانند و سایپا نفس شاگردان عباس آقایی را پشت گردن خود حس کند. تیم امید پرسپولیس در این مسابقه که به دعوت محسن خلیلی، پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره همراه با مرتضی کرمانی‌مقام و جواد منافی از پیشکسوتان نامدار فوتبال ایران و پرسپولیس تماشاگر آن بودند، درهفته ششم با گل آرشام محمدزاده به پیروزی یک بر صفر رسید و ۱۴ امتیازی شد.


صادقی و گلزنی بعد از 9 ماه
سعید صادقی در بازگشت غیرمنتظره به ترکیب اصلی پرسپولیس موفق شد بعد از مدت‌ها برای پرسپولیس گل بزند. نکته اینجاست که او در لیگ برتر آخرین بار در هفته دوم فصل قبل مقابل تراکتور گل زد و بعد از آن ناکام بود. آخرین گل این بازیکن برای پرسپولیس هم دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا در تهران بود که حدود 10 ماه از آن گذشته است چرا که 2 آبان ماه سال قبل برگزار شد. او که پیش از این در ۲ دیدار دوستانه موفق شده بود یک گل و ۲ پاس گل را ثبت کند در این بازی نیز به اعتماد گاریدو پاسخ مثبت داد و تک گل سرخ‌پوشان در هفته نخست را وارد دروازه حریف کرد تا این تیم از یک شکست غیرمنتظره فرار کند. وی در این بازی ۵۱ لمس توپ داشت و علاوه بر گلی که زد ۲ پاس کلیدی نیز به یاران خود داد.


سیدجلال در جمع ستارگان
 لیگ قهرمانان
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل پایان دوران لیگ قهرمانان و شروع لیگ نخبگان، ستاره‌های درخشان این لیگ را در طول ۲۲ سال گذشته معرفی کرد.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین منظور اقدام به معرفی ستاره‌هایی کرده است که در طول این سال‌ها در لیگ قهرمانان بازی کردند و در این بین نام سیدجلال حسینی، کاپیتان و مدافع پیشین پرسپولیس نیز به چشم می‌خورد. ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۲۲ سال اخیر: دژان دامیانوویچ، لی دونگ گوک، سالم الدوساری، عمر عبدالرحمن، کیون سان تایی، سید جلال حسینی، آی کسن، محمد نور، شینزو کوروکی و عبدالرزاق حمدالله.

جستجو
آرشیو تاریخی