خبر

تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای در گرمای سوزان
 پرسپولیس بعد از تعطیلی دو روزه تمرینات به دلیل بازگشت تیم از اردوی ترکیه، دیروز یک تمرین سنگین ۱۰۰ دقیقه‌ای را پشت‌سر گذاشت.
سرخپوشان ایران که روز جمعه از اردوی ترکیه بازگشتند و شنبه هم استراحت کرده بودند، دیروز (یکشنبه) تمرین سنگینی را انجام دادند.
این تمرین ۱۰۰ دقیقه‌ای در هوای تب‌دار این روزهای تهران، هر دو بخش تمرینات بدنی و با توپ را در دستور کار داشت. بازیکنان ابتدا کنار زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی با دوچرخه ثابت و تجهیزات بدنسازی تمرین بدنی داشتند و پس از آن کار با توپ، پاسکاری کوتاه و ترکیبی و فوتبال با دروازه‌های نزدیک به هم انجام شد.
امید عالیشاه و اوستون ارونوف هم زیر نظر کادر پزشکی کار کردند.
 

ITC ایوب صادر شد
ITC ایوب العملود، مدافع راست جدید پرسپولیس، صادر شد و دیروز در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.  به این ترتیب با تکمیل مدارک، اخذ کارت بازی این بازیکن انجام می‌شود. ایوب جزو خریدهایی است که انتظار می‌رود در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی کند.
 

 گزینه خط حمله لو رفت
 باشگاه پرسپولیس علاوه بر اقدام برای جذب مدافع چپ خارجی در تلاش است تا با توجه به جدایی مهدی عبدی مهاجم خود، یک بازیکن دیگر در این پست جذب کند.  ظاهراً باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب لویی‌فر هرناندز مهاجم ٢٣ ساله تیم پولیسیا اوکراین و تیم امید ونزوئلا است. این بازیکن که سابقه بازی در تیم فوتبال آکادمیا پوئرتو را در کشور خود در کارنامه دارد تاکنون در ١٢٨ بازی به میدان رفته که ۴١ بار موفق شده دروازه حریفان خود را باز کند.  گفتنی است اگرچه پست اصلی این بازیکن مهاجم هدف است، اما این مهاجم ونزوئلایی قابلیت بازی در پست وینگر چپ و راست را نیز دارد و این قابلیت هرناندز موضوع جالب توجه و پراهمیت برای خوان کارلوس گاریدو است. از همین رو باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جذب این مهاجم آغاز کرده است.
 

یک روز زودتر در اراک
 با نظر خوان کارلوس گاریدو، تمرین روز شنبه پرسپولیس تعطیل بود تا سرخ‌پوشان بعد از یک اردوی سنگین یک روز را در استراحت بگذرانند. تمرینات پرسپولیس از صبح دیروز مجدداً آغاز شد و سرخ پوشان روزی یک جلسه تمرین خواهند داشت تا برای بازی با ذوب‌آهن که روز پنجشنبه در اراک برگزار خواهد شد آماده شوند.
 کاروان پرسپولیس روز چهارشنبه تهران را به مقصد اراک ترک خواهد کرد تا در هفته اول لیگ برتر روز پنجشنبه در این شهر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.
 

  پرونده ناگی بسته شد
پرسپولیسی‌ها از طریق شهاب زاهدی مهاجم سابق خود به مذاکره با این مدافع نزدیک شدند اما اکنون گفته می‌شود این گزینه نیز از دسترس خارج شده است.
درخواست ۶۵۰ هزار دلاری پوشکاش مجارستان برای صدور رضایتنامه و ۵۵۰ هزار دلاری این بازیکن برای عقد قرارداد در آخرین مذاکره‌ای که طرفین داشته‌اند، باعث شده تاکنون پرونده سولت ناگی نیز برای حضور در پرسپولیس بسته شود. این در حالی است که برخی واسطه‌های نزدیک به باشگاه بعد از اطلاع از نام گزینه مدنظر پرسپولیس، اقداماتی تخریبی را نیز صورت داده بودند که در مسیر منتفی شدن این انتقال بی‌تأثیر نبود. با این حال در مرحله پایانی موضوع مربوط به عدم توافق مالی، پرونده ناگی را در پرسپولیس بسته است. پرسپولیسی‌ها از طریق مهاجم سابق خود به مذاکره با این مدافع نزدیک شدند اما اکنون گفته می‌شود این گزینه نیز از دسترس خارج شده است.
 
ملاقات پیروانی با درویش
افشین پیروانی دیروز در محل باشگاه حضور پیدا کرد و با توجه به بازگشت تیم از اردوی آماده‌سازی و در پیش بودن آغاز مسابقات، با رضا درویش دیدار و تبادل نظر داشت.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن گزارش درباره اردو و شرایط تیم با مدیرعامل درباره آغاز مسابقات، برنامه‌ سفر، شرایط ورزشگاه، انجام بازی‌های خانگی در خارج از تهران و سایر مسائل مربوط به تیم، گفت‌و‌گو کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی