قدردان زحمات بازیکنان جدا شده هستیم

امیری: گاریدو فنی، منظم و با دیسیپلین است

 وحید امیری درباره کار با گاریدو گفت: آنچه مشخص و مسلم است اینکه آقای گاریدو در فوتبالی کار کرده است که در سطح یک جهانی قرار دارد. او نشان داد که از لحاظ فنی، مدیریت و ایجاد نظم و دیسیپلین، قدرت زیادی دارد. در این یک ماه که با هم کار می‌کنیم، او را یک مربی دیدیم که در کنار موارد بالا به دنبال تعامل و ارتباط خوب با همه بچه‌ها است. از روز نخست هم یکسری اصول و تأکیدات داشتند که مطرح کردند. ما هم تلاش داریم آنها را رعایت و اجرا کنیم. آنچه مهم است نظم و انضباطی است که خیلی روی آن تأکید دارند. این نخستین تجربه‌ام با مربیان اسپانیایی بود که تجربه خوبی هم بود. تمام تلاش ما برای این است که بتوانیم نکات کلیدی و تاکتیکی را به نحو احسن انجام بدهیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
 او درباره بازیکنان جدا شده گفت: ما همیشه قدرشناس بوده‌‎ایم. علی‌الخصوص قدردان بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند یا با آن دوران طلایی داشته‌اند. نفراتی که بالاخره باعث پیشرفت و سربلندی باشگاه پرسپولیس بوده‌اند و با آن به افتخار و سربلندی هم رسیده‌اند. جا دارد همین‌جا به آنها بابت زحماتی که کشیدند خداقوت بگویم و تشکر کنم. هرکسی هم برای جدایی، دلایل خاص خودش را دارد ولی برای ما قابل احترام هستند. امیدوارم در ادامه مسیر فوتبالی خود نیز موفق باشند.
 امیری درباره شروع فصل جدید گفت: جدا از بازیکنان با تجربه‌تر ما بازیکنان جوانی داریم که کمتر کسی از کیفیت آنها خبر دارد. خوب و سخت تمرین کردیم و یک اردوی خوب هم داشتیم. در کنار همه اینها بازی‌های افتتاحیه و هفته‌های نخست همیشه سخت است. تیم‌ها از بدنسازی سخت، وارد مسابقات می‌شوند. به دنبال انجام بهترین بازی و کسب حداقل یک امتیاز هستند. همه اینها مسئولیت ما را از همین ابتدای فصل سخت‌تر خواهد کرد ولی در کنار هواداران‌مان و با حمایت آنها می‌توانیم به سمت اهدافی که داریم حرکت کنیم.
جستجو
آرشیو تاریخی