ذوب‌آهن با ترس بازی می‌کند

شیرمحمدی: پرسپولیس با سیستم گاریدو غریبه نیست

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار


حسن شیرمحمدی که سابقه گلزنی در مسابقات جام در جام باشگاه‌های آسیا با پرسپولیس را در کارنامه دوران بازیگری‌اش دارد در رابطه با شرایط این تیم برای بازی‌های لیگ بیست و چهارم گفت: به هر حال باشگاه چند بازیکن را به درخواست سرمربی تیم به خدمت گرفته اما این یک حقیقت است که باشگاه پرسپولیس به اندازه دیگر مدعیان در امر نقل و انتقالات قوی کار نکرده و به اندازه سایر مدعیان بازیکن نگرفته و شاید چند بازیکن هم که سرمربی تیم در چند پست خواسته به هر دلیلی جذب نکرده است. بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص بازی ابتدای فصل پرسپولیس در اراک مقابل تیم ذوب‌آهن نیز افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است و معمولاً هر سال چهره خوبی را به نمایش گذاشته است اما هر چه که باشد این تیم قدرت پرسپولیس را ندارد و با وجود تغییرات زیادی که ذوب‌آهن داشته حتماً با ترس و واهمه مقابل مدافع عنوان قهرمانی به میدان خواهد آمد.
شیرمحمدی در رابطه با سیستم بازی پرسپولیس تأکید کرد: مربیان اسپانیایی معمولاً سیستم 1-3-2-4 را در دستور کار خودشان دارند و یک مهاجم را در رأس تیم قرارمی‌دهند و به نظرم این احتمال که پرسپولیس با این سیستم بازی کند زیاد است؛ روشی که قطعاً تیم پرسپولیس با استفاده از مالکیت بر توپ و میدان و پاس‌های زیاد تیم‌های حریف را تحت تأثیر بازی خود و مالکیتش قرار خواهد داد. روشی که البته پرسپولیس با آن غریبه نیست و از زمان حضور یحیی، پرسپولیس یا این روش کار کرده و نتایج و قهرمانی‌های خوبی را هم کسب کرده است.
بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در اراک هم گفت: همیشه بازی‌های اول سخت است و تیم ذوب‌آهن هم در این فصل به نسبت فصل قبل قوی‌تر شده است اما هر چه که باشد پرسپولیس بهترین تیم تاریخ لیگ برتر است و به همین دلیل حتماً باز هم شانس زیادی برای برد و پیروزی مقابل ذوب‌آهن دارد. حتماً گاریدو و شاگردانش اهمیت برد در بازی‌های اول فصل و امتیازات آن را می‌دانند، از این رو با قدرت و با انگیزه بالا مقابل حریف قرار می‌گیرند و تمام سعی‌شان را برای کسب سه امتیاز انجام خواهند داد تا فصل را با برد و پیروزی استارت بزنند.

جستجو
آرشیو تاریخی