درویش در کما

صدای مالک بانکی هم درآمد

مدیرعامل پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی امسال تا به اینجای کار عملکرد چندان راضی‌کننده‌ای نداشته‌ و با از دست دادن علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن و علی نعمتی همچنان درگیر جذب جانشین مناسب برای گزینه‌های از دست رفته است.
 هواداران پرسپولیس اما امیدوار به جذب یحیی عطیه‌الله بودند که در نهایت این بازیکن هم راهی الاهلی مصر شد و این مسأله باعث شده تا علاوه بر خشم هواداران، حامیان مالی اصلی باشگاه پرسپولیس از عملکرد مدیریت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات رضایت نداشته باشند به طوری که پس از منتفی شدن حضور یحیی عطیه‌الله در جمع شاگردان گاریدو در کارزاری برای اخراج رضا درویش حدود 16 هزار امضا جمع کرده‌اند.
 برخی رسانه‌ها مدعی شدند که حتی مدیریت بانک شهر نیز گلایه کرده که چرا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند رضایت هوادارانش را به دست بیاورد و آنها مدام باید تحت فشار باشند.
 با این اوضاع کار برای مدیران پرسپولیس سخت خواهد شد و عدم حمایت هواداران از مدیریت و حضور آنها در استادیوم در این شرایط نقل و انتقالاتی با توجه به خرید‌های رقبای این تیم تبعاتی برای کادر مدیریتی پرسپولیس خواهد داشت که حتی می‌تواند آنها را تا مرز تغییرات پیش ببرد و مشخصاً مالک جدید پرسپولیس دوست ندارد مقابل هوادار قرار بگیرد.
 آتشی که البته با دو خرید مناسب می‌تواند خاموش شود و با تعلل و ضعف مدیران پرسپولیس می‌تواند هیزم بر آن اضافه کند. در هر صورت اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس نتواند رضایت طرفدارانش را در روزهای آتی فراهم کند، ممکن است بانک شهر مجبور شود تغییراتی را در این باشگاه ایجاد کند.
جستجو
آرشیو تاریخی