پایان کار زوج رؤیایی اسپانیایی

«نادالکاراس» به مدال نرسیدند

زوج رؤیایی تیم اسپانیا برای رقابت‌های تنیس المپیک شامل کارلوس آلکاراس و رافائل نادال، با شکست در دور یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها مقابل تیم امریکا از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حذف شدند. این زوج اسپانیایی که یکی از امیدهای اصلی مدال طلا به شمار می‌رفتند این مسابقه را در دو ست پیاپی با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ به حریفان باتجربه و پرقدرت امریکایی واگذار کردند تا امید کسب مدال طلا در پاریس رنگ ببازد.
به این ترتیب نادال در آخرین حضورش در المپیک در انفرادی و دونفره ناکام ماند تا دست خالی پاریس را ترک کند. او در المپیک ۲۰۰۸ پکن به طلای انفرادی و در المپیک ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا در بخش تیمی رسیده بود.
با توجه به اینکه نادال در ورزشگاه محل برگزاری تنیس المپیک به ۱۴ قهرمانی در رقابت‌های گرنداسلم رولان گاروس رسیده، آخرین مسابقه او در این زمین لحظات جالبی را در رقابت‌های تنیس المپیک پاریس رقم
زد.
او در مصاحبه پس از بازی خود راجع به احتمال خداحافظی گفت: «هرگاه درباره آینده‌ام تصمیم گرفتم، به شما اطلاع خواهم داد؛ اگر اشتیاق، قدرت و انگیزه ادامه دادن را نداشته باشم، راکت‌هایم را خواهم آویخت.»
البته کارلوس آلکاراس عملکرد بهتری نسبت به اسطوره تنیس اسپانیا در بخش انفرادی داشت و با صعود به فینال، به عنوان یکی از شانس‌های کسب مدال طلا مطرح کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی