خبر

آزادسازی سپرده 140 میلیاردی
باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل سپرده 140 میلیاردی را در حساب بانک شهر داشت که به عنوان تضمین وام در خزانه این باشگاه قرار گرفته بود که حالا باتوجه به واگذاری مالکیت سهام شرکت پرسپولیس به بانک شهر، سرخپوشان توانستند این بخش از سپرده خود را هم دریافت کنند.
این سپرده که حاصل فروش سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس است، به همراه بخشی از کمک بانک شهر، صرف تسویه حساب با بازیکنان در فصول گذشته شده و همچنین برای نقل و انتقالات و پیش قرارداد بازیکنان هزینه می‌شود. این رقم 140 میلیارد تومان است که با آزادسازی آن، پرسپولیس توانسته حضوری فعال در نقل و انتقالات داشته باشد و برای اولین بار مطالبات بازیکنان را هم پرداخت کند.
البته هنوز مشخص نیست پرسپولیس مقدار زیاد وامی که در سال‌های گذشته از بانک شهر گرفته، به چه شکلی تسویه خواهد کرد.
 

واکنش شاهرودی به حضورش
 در کادر فنی پرسپولیس:
فعلاً خبر خاصی نیست!
در چند روز اخیر شنیده شد که یک مربی ایرانی به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد تا در کنار سیدجلال حسینی و مهرداد خانبان مربیان ایرانی کادر این تیم باشد. همچنین شنیده شد گزینه مد نظر باشگاه پرسپولیس رضا شاهرودی است که جزو پیشکسوتان خوشنام باشگاه به حساب می‌آید و سابقه حضور در تیم‌هایی مثل کوثر، استیل آذین، سنگ‌آهن بافق یزد، راه‌آهن، سیاه‌جامگان و تیم ملی امید را به عنوان دستیار در کارنامه دارد. البته شاهرودی واکنش خاصی نسبت به خبر منتشر شده نداشت و تنها به گفتن یک جمله در واکنش به احتمال حضورش در کادر فنی پرسپولیس بسنده کرد و گفت که فعلاً خبر خاصی نیست.
با این وجود باید دید آیا ظرف چند روز آینده مربی ایرانی دیگری به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا گاریدو فقط از همان دو گزینه داخلی استفاده خواهد کرد. البته سیدجلال حسینی هم فعلاً در تمرینات پرسپولیس حضور ندارد و پس از پایان کلاس مربیگری به تمرینات تیمش اضافه خواهد شد.
 

اسدبیگی در رادار فولاد قرار دارد
در خبرها آمده بود یحیی گل‌محمدی در نظر دارد دو بازیکن جوان پرسپولیس را به خدمت بگیرد. یکی میلاد سورگی که فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرد و حتی در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی کرد و وینگر مورد علاقه یحیی در آکادمی سرخپوشان بود و دیگری محمد بادپا مهاجم اهل سیستان و بلوچستان که همه ستاره‌های پرسپولیس از کیفیت او تعریف می‌کردند که فرصت بازی پیدا نکرد.
بعدتر خبر آمد یحیی این بازیکنان را نمی‌خواهد اما روی جذب سینا اسدبیگی نظر دارد. اسدبیگی یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و فولادی‌ها برای جذب او باید با سرخ‌پوشان به توافق برسند. خود اسدبیگی هم در مصاحبه‌هایش گفته جایی نخواهد رفت ضمن اینکه پرسپولیس غیر از اسدبیگی در حال حاضر هافبک دفاعی دیگری ندارد و بعید است گاریدو این بازیکن را از دست بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی