علیپور کاپیتان سوم پرسپولیس

 با بازگشت مهاجم گلزن سرخ‌ها به این تیم حالا او می‌تواند جزو کاپیتان‌های این تیم نیز باشد.
علی علیپور خیلی زود در پرسپولیس چهره شد و با گلزنی مقابل استقلال در 19 سالگی و البته توانمندی‌های فنی بالایی که داشت به ترکیب اصلی سرخ‌ها رسید و عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم به دست آورد تا به فوتبال اروپا ترانسفر شود.
علیپور در شرایطی به پرسپولیس برگشته که در مقطع قبلی حضورش در این تیم 153 بازی انجام داده و 6 سال برای این تیم بازی کرده است. در حال حاضر امید عالیشاه که بیش از 200 بازی برای سرخ‌ها انجام داده و ده فصل در تیم بازی کرده کاپیتان اول است و وحید امیری که مثل علیپور مدتی از جمع سرخ‌ها جدا شده و دوباره برگشته با مجموع 6 سال حضور در این تیم و 171 بازی کاپیتان دوم به حساب می‌آید.
فصل قبل علیرضا بیرانوند کاپیتان سوم سرخ‌ها بود که حالا دیگر جایی در این تیم ندارد و علیپور در صورت نیمکت‌نشینی امیری و عالیشاه می‌تواند در حکم کاپیتان وارد میدان شود. اتفاقی که قبل از رفتنش به اروپا در یکی دو بازی تجربه‌اش کرده بود. سروش رفیعی و مهدی ترابی هم دیگر بازیکنان باسابقه پرسپولیس به حساب می‌آیند که ترابی با 6 سال بازی و 136 مسابقه با پیراهن سرخ از این تیم جدا شد اما سروش رفیعی که در سه مقطع برای پرسپولیس بازی کرده 105 بازی در این تیم دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی